今日我7點幾到起左身"
跟住又訓番"8點幾到起身"
差吾多9點出門口趕得切番學校"
唉"丫霖又話打泥叫醒我"點知冇"
番到學校重以為丫晴個d吾去"
我地差吾多開車個陣好彩嘉儀趕到"
我地等埋佢就開車啦"去到重以為有野玩"
悶到爆"又熱喎"早知吾去啦"丫霖又吾去"
我地睇牛牛個時落雨"好彩嘉儀有(姐)"
放左之後我同丫晴'丫敏'同嘉儀去市中食野"
食完行左1陣"2點幾到我要番屋企啦"丫晴佢地叫我"
行多1陣先番"我話吾得"因為趕住番屋企"
之後佢地叫我打比我丫媽話行多陣ge"
我死都吾肯ge"旦系後尾都有打到"
可以行到4:00先番屋企"我地重影左貼紙相"
好啦"今日打住甘多先啦"88~
睇完記得留cm丫" |