考試已經開始左4日啦"
日日都系到溫習"唉"
e加個電話比人cut埋"
想傾下電話都吾得囉"
悶到我死"不過專心溫習"
都系好事泥ge"
吾打lu~88~
今日我好早起身"起身冇耐霖打比我"
佢問我冇番學咩"之後我話番咩學"我
問佢冇番銀樂咩"佢話吾舒服"佢成日
系到話我傳染佢"吾好傻啦"縮水痴得
我最多又吾見佢有事?蔡君誠重要坐
我隔離我又成日向住佢咳"佢到冇事"
一定系我傳染佢ge"唉"吾打啦"冇心
情"
今日我起身冇耐晴就打比我啦"
好開心丫"晴系今日第1個打比我架"
不過"我好像發緊燒"冇耐爺爺就泥左啦"
之後"我就去睇e生啦"去到要等"等.............
e生番左泥啦"冇耐我就睇e生啦"
好彩冇燒"
朋友永遠是最好的"
番到學校個頭好痛"小息個
時嘉儀話想上去班房痴鞋"
我同霖就陪佢去痴鞋啦"婷
因為冇人陪佢去食野所以
佢都同我地一齊番班房"
之後"婷話要借書"我就陪佢去
借書啦"午饍個時"我好累"
吾想行"我就坐系到陪縮水食麵"
到到夠鍾上去"我個頭好痛丫"
痛到我喊左出泥"蔡君誠知道我喊"
之後佢話咩文姐喊丫"敏聽到就望過泥"
之後敏就叫我吾好喊個d啦"陳sir"
問我又咩事"甘冇心情"做咩吾開心"
之後"我話吾舒服"佢話一陣講比老師
聽"中文堂啦"老師問我系咪吾舒服"
我冇各應佢"之後我同敏講話想早退"
敏就幫我同miss講啦"之後我就番左home啦"
8點幾到霖系第1個打比我"之後嘉儀系第2個"
我同佢地傾左一陣就吾傾啦"
今日系端午節"
我牙媽今日都放假"
今日訓到12點先起身"
之後"煮左個麵泥食"
冇耐"牙霖打泥"
同佢傾左陣電話"
之後"牙媽買完餸"噃泥"
要收線lu~我話一陣打比佢"
佢話一陣都出街啦"
之後"我都冇打比佢lu~
我地今日食椶~好好食~