今日放假吾洗番學"
聽日就開始放暑假lu~
都吾知甘早放假做咩!
我今日12點先起身"
跟住無耐就落街幫"
牙媽買野煲涼茶啦"
買埋雪糕就番屋企lu~
唉!考完試又對完卷啦"
今次考試都考得吾錯"
有好多科都合格"
睇完記得留cm丫"
今日我差d遲到"
番到學校"就派卷啦"
中文卷得50分"唉""
英文卷得32分"(25分合格")
普通話得71分"
都吾算太差啦"
放學之後"等埋丫敏"
陪佢去放書"
之後丫敏話去打保齡"
丫詩番屋企"婷陪敏"
丫霖冇人陪我就陪佢一陣啦"
我陪佢去OK買野佢請我飲JOllY SHANDY"
之後又陪佢去買m記食之後佢陪我去買candy食"
之後我都要番屋企lu∼陪吾到佢啦!
今日打住甘多先啦"88∼
睇完吾留cm比我就想走!!
今日考科學"都ok難"
吾系好識做"唉"實吾合格啦!
不過終於考完啦"放學"
晴佢地去市中行街"
我吾系好想行街"所以"
買完野飲就番屋企lu~
食完野之後"睇陣電視"
之後訓左"
今日我11:30先起身"
之後我家姐開電視睇"
好悶丫"電視都冇野睇"
之後我家姐出左去"吾知去邊"
2:00都番"今日冇咩好打"
吾打lu~88~
今日考中文我都吾系好識做"(實吾合格啦!)
放學之後婷牙媽泥接佢"婷吾
想甘快番屋企住"想行下街"
佢牙媽話跟住佢"之後佢地
系學校門口到嘈"我同霖系
到睇住佢地嗌交"真系超好笑
囉"之後本來我諗住去買candy
食"點知有個牙伯問我地借錢搭車
番屋企"我比左2蚊雞佢我重有5蚊雞"
旦系佢要3蚊雞"搭車"之後霖話算啦"
你吾好買candy食啦"比5蚊雞佢搭車啦"
之後我就比左個5蚊雞佢啦"算啦"佢都幾可憐ge
又冇咩人肯借比佢"就當做下好心啦"