今日我好開心丫"
我同牙詩好噃啦!!
超開心丫"
今日我8點到起左身"
之後又訓噃"11點到吾知邊個打黎冇聽到"
11點15分到牙霖打比我"我岩岩訓醒冇耐"
吾系甘想傾電話"所以我話遲小小打比佢"
12點到嘉儀打比我"同佢傾左陣電話"3點
到我打比嘉儀"吾知做咩佢冇啦啦cut我X"
o左"
唉....今日我冇噃到學"
我牙媽吾比我噃"
佢幫我請左假"要我去睇e生"
牙爸打電話叫牙爺過黎同我去睇e生"
唉....我都冇咩事又吾比人噃學"
之後....牙爺過左黎"我就換3出去啦"
去到...都未開門"牙爺就叫我食左早餐先"
食完....去到又要等.....等等等......終於到我啦"
e生話我冇咩事"只系敏感姐"
唉....嘛得我重以為咩事"
唉....甘小事....冇啦啦又請假"
好玩咩"超無奈囉"
系屋企都吾知做咩無聊到死"
又冇得噃學"唉.....
系甘先啦"88~~
今日小息個陣時"
霖系甘同我講野"
我都冇理到佢"
lunch個陣時"
吾知邊個話到佢喊"
佢喊得好犀利囉"
我地都冇理到佢"(系咪好衰呢?系佢話我地先!)
之後都有去叫佢吾好喊個d la~
跟住我地就和好啦~(happy ending)
今日我吾洗噃學"超開心囉"
吾洗甘早起身"可以訓耐d"
牙媽今日放假"好悶丫"
又系留系屋企"冇野好做"