★★★★★17/6★★★★★
太好喇>v< 終於考完試喇 咁恐怖既3xam終於到始完畢lu 呢幾日都冇覺好訓 日日都好似就死咁x x 係咁對住d書=3= 不過為左d成績係咁架喇.3. 雖然辛苦咁耐都值得既*v*
依家考完試 我要好好計劃下我今年暑假既活動lu ^_______^ 要同d fdfd出去玩喇>u<
遲d對卷好緊張哇>﹏﹏< 大家快d幫我祈禱一下 希望我唔會唔合格喇^_______^
記得留cm哇!!!
★★★★★★★★★★★★