❤❤❤❤❤10/5❤❤❤❤❤
3pa ;; 好彩冇叫到我答問題姐hehe
如果唔係實死得x3x
c.h!st ;; 悶=3=
ch!n ;; 係度互評
咁就h3a左一堂
超快>v<
L.s ;; 完全冇聽過佢講野-3-
係佢面前訓教
超好訓zZZZZZ
lunCh ;; 同晴係學校食
p.s[[大家都冇帶傘-3-]]
3ng ;; 超悶-____________-
d&t ;; 范偉基又up佢d廢話
咁就比佢up左1堂幾=_______=
放學冇去到銀樂
去左錄影3ng
5點幾放左
同丫木去0k買雪糕食*v*
又買珍寶珠食
冇喇喇又開始落雨@o@
丫木就行番屋企
我就搭巴士
好耐冇試過自己一個lu
好平淡的日子
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
|