統測終於統完(:`好彩都識識地^v^' 不枉我咁努力溫書 成績一定要好過上次 中文口試.同吹雪兄一組勁屌; 個題目又難`問佢有咩意見.佢居然係到擰頭 搞到我同邱生博命講`搞到戈幾分鍾-冷埸`凸= ='' 抵你比老師鬧心涼~ 西屎放棄哂-_- 好彩中屎同化學我都識啲(:`好中意呢兩科 好有成功感
星期日我彈過黎搵妳地啦 等我:$`極期待,,