金日6點自動彈左起身-3-`
掛住同老豆爭廁所冇叫灰儿起身.shit!
之後勁早落樓去換可樂.3.`都唔好飲既.
早會::勁熱`;S
之後去小息部報名.
電腦::唔識整動畫;(死哄朗朗幫我~~
後尾佢又係搞左啲完全唔係我想要既野出黎
中文::口試;我第1個出黎讀;'(個身好震xD
但讀左我最有把握戈條;呵呵呵!
嘉豪仲講到勁搞笑;p`
化學::傾左陣計.就訓左成堂~豬服!
午膳::偷食杯麵.羅sir勁gag!
笑到我同便便`僑詩訓低xD`
之後上去傾計.超開心`;p肌肉男 嘿嘿''
都系系班房自然啲:)
數學::Ms馬係到講陳克勤同牛柏葉啲野..笑笑笑;
放學::順路同洛洛`陸天行去天耀';
講人獸交.無聊
金日特別有心情打qz`*3*''
因為真係諗通哂.亦都清楚哂;)
沉日傾完都幾心淡架
更發覺原來你真係冇咩特別B-)
算拉!!我都已經冇乜野就廢時講落去xD`
明月夜再清 可惜心水更清
|