`★320.威哥生日!
一起身自己其實都未清醒-_-
就即刻打比壽星仔叫佢起身.
原來佢起左;超~我計續訓v_v'
訓到12點起身整野.2點出去搵啊晴~
再去neway送禮`我地就去行街;)
唉唉唉,,,,,兜黎兜去都係決定唔買了;
去m記食野,,又唉,,,,,,,,,,,,,,,,,
好煩.真係諗唔到解決辦法t_t
唯有唉住番屋企nat_t
晴晴都比我傳染左xd
米小姐上身;p
金日,,未試過咁煩.完全唔知自己想點咁?
靜係識得唉唉唉;都係因為你吧?_?我太神經質;-)
算吧,,我唔想煩到你`
自己追求自己既野`對你對我都係一個好選擇;-)
c生.其實你到底點諗?
我為你放棄左咁多,
你比小小表示我都得掛/_\
你二咖吊住我條命ah大佬.v.
|