啲煩惱一次過飛埋黎都幾惡頂; 好彩身邊總有人幫我解決哂`;D 原來有啲野真係唔洗愁. 只系我自己攞黎煩`T_T到咁勁做乜? 無謂左呢;p` haa; 我只在乎我在乎的人;D` 你根本就唔明我`; 我理你咁多幹嘛~ 句野冇講話邊戈;唔好對號入座na v3v'