忘不了你的 微笑 戒不掉我的 傻笑
`★2010/2/09`'
番學番學番學=夜晚;(! 呢句你明就得(!)`
點唱個pass真系我啲心底話黎架^-^記實未ah 8婆!
放學`幾丁友去左後樓梯吹水`
再過天耀公園吹~
頂!早知唔玩戈[shu]滑梯;
搞到我濕哂=[]=`.
傾傾傾傾傾.轉天台再傾`
清清`怡jai佢地都系到=)
520煙a_a'幾令架XD
之後d風勁大-_-
吹到我地個頭戈戈變哂癲婆`
8點幾散~
ps::嗚嗚嗚t_t
`★2010/2/10`'
4堂代課.正`::睇山村老師..望左幾眼唔敢睇~...~
放學冇乜野做!_!`都系去左後樓梯吹下水咁`
真系好鬼熱-,-戈豬腩王子好勁呢=.=''

著迷v3v`睇到第10集啦`叻叻^3^''
超大超得意=]
飲到怕怕~_~
我同家姐摺的*v*
遠遠份禮物`
KAI的`
無聊影下~

幾令*3*`
你出現 我不會感到不安
恨時間 我怎忍不住思念
明知道的沒有結果
我卻還是抱者幻想我 對自己也很嘲笑
|