`★02 12`年29
1點起身.啦啦聲整野;再落去睇醫生`
fk啊!唔開門`求其買兩杯涼茶頂住/_\
番到大陸啦啦聲衝落去睇醫生-3-`我實在頂唔順-_-
之後hea左成晚-.-都幾悶!
落去買野食.超凍`再等我牙媽番黎比錢$_$變雪條-0-!
瘀.唔見左張500蚊/_\
fk!:@
`★02 12`年30
訓到4點.起身-0-等佢地番黎去食飯;
食完同牙細.堂姐落去掃貨.
真系買得爽.拎得仲爽''5袋野超重.
我地仲系咁偷膠袋xDD
鬼叫一個膠袋要1蚊~_~!!
再同條雞蟲去網吧.真想插盲你對眼\_/
妖.,
`★02 14` 情人節`;( &大年初一^0^
收利是收利是^o^
去左行街街`買33 ;開心!
再去食KFC...再行行行行行行行.
拎住6袋野坐車番去;攰死
一家人食團年飯^_^
食完同細細去網吧.打英文-o-!
燒''炮掌'' 我隻狗嚇到彈下彈下`q_q
再上7樓.hea天光.
`★02 15` 年初二
同哥哥去打機.再去網吧;
之後hea到6點去金至尊食飯; 間野幾令.
男女分開坐-0-* 女既自己發板嗌野食;>
一人叫一碟送`正正.
再逗利是; 痴線!5蚊w0w-o-
去唱k; 戈兩個哥哥超好人xD 簡直系我心目中既好仔XD
唱到1點.佢車我番去;沖涼.訓`
`★02 16` 年初三
1點起身.整野.hea到4點番hk;
好唔捨得/_\''
淋走仲睇人嘈交x_x新年咪搞啲咁既野-.-
等小巴.佢地上哂車先知冇位;開埋車走我都唔知-,-
我自己一個番.凍到震 手僵哂-o-''
食完m記傾電話. 再食飯;冇胃口'
又病t_t咩事`

尚不明確x3`想食死我x_x
佢迷戀左個紙箱\../
佢好乖乖系我到xp`

對住牙妹就.... xd
#你是否對我也有相同感覺(K)
|