唉-_-金日超麻煩~~連續去左三次廁所整''頂牙- 中文同洛洛要重抄-3-`好多字廿大佬/v\ 早放;同啊晴.便豬.僑詩去食大家樂; 鑫ja`遠遠`豬燊佢地幾個黎左; 我食大韓牛;哈哈哈xd` 大韓雞大韓豬都有-_- 食完同芯芯系到玩bb`真系眼大大超可愛@v@ 可惜佢唔多笑-3-` 黃漢文拎住支糖發哂姣XD`笑死我; 啲珍珠米超難食-_- 佢真系冇乜笑容-3-` 啜卜xDDD'' 算係笑喇可xd?