白色情人節快樂<3`
生物堂.'湯'豬肺`好嘔心;S`
都幾臭;所以我決定企系後面望兩眼(h)
頂丫`冇啦啦比條卜街推左我落黎'大佬-3-`真系跌架.
家政煮薯仔蚊抆雞翼.
發覺自己都煮得兩手:$`
ah妹由主廚變左清潔工..笑死Orz''
啲雞翼好有手感;S` 勁嘔-.-
格離組煮'lon'哂. 我第一時間走去幸災樂禍
哈哈哈;鬼叫你唔睇火咩;p

上碟(h)`好滿意;

整親左隻手指`流左幾次血.頂;都唔識停既;
搞到寫字好辛苦-_-''FK
xx`比心機做好佢丫;D`
雖然係小左時間玩,,但都系值得的.V.
應承我.要證明比你屋企人睇你唔係做埋啲0n9野`;
夠一個星期`就有獎勵架拉;)
加油;>
|