♥4月1`;晴晴生日大快樂;$`
金日8點先訓到.攰到冇精神睇戲t^t再訓到2點幾起身`其間系咁比人炸電話 阻我美夢!炆炆地.之後整野去晴晴家洗頭'搞完一輪`去天耀等成班友仔入村bbq.joman佢地都有黎 開心開心;之後去到hea`熊人咩我出去接飛機.就傾計傾到8點bbq!其間都有啲唔開心既事;(之後燒左好小野t^t!上番3樓傾計.10點戈時餓到腳震.冇力;食左戈蕃薯訓左陣.訓訓下好似有條友整我;咪發脾氣掟'怎'頭 之後熊人咩番我上3樓;辛苦哂.諗番起都唔好意思 去切蛋糕影相相~玩完汁野.嘉豪好醉;比佢博大霧0,0''去星河坐左陣.丫雞同嘉豪夾左30蚊比我地兩戈飛的番tsw.真大牌~壽星囡2為跌電話= =去追的士.原來系自己隻手到-_-''個C機望到呆左呆 去埋7仔買波仔就番家(:`
璇璇;P`後面條8痴嘈住要影相= =''
我同可愛既肥婆;$`
好大陸喱

ah妹無聊整出黎既`
蕃薯;$
志文親手整既蛋糕;;好幸福xd
文健既;>
同一表情.好似樣;>

難得的合照;>幫你地系咁影~最中意呢2張;>
 

佢地兩個好恩愛的 左下;;

找不同;$!

波仔.
晚晚望天光都唔係辦法t^t ineed安眠藥!!!!
唉.知你地好灰;我地亦都盡辦法哄你地`
但起碼成功左一半(:另一半要靠自己拉;>
因為有時唔係同我地訴苦就解決到;
係睇你肯唔肯諗解決辦法!
二咖有好既轉機;要keep住落去^__^!
我亦都知你用心良苦咁幫我;;
但...連我自己都分唔清~
希望我決定冇錯;>
...........................................
另一位::
我就真係睇唔出佢係啲咁既人.
係人背後會咁做?但當初你地真係發生過問題.
佢會咁諗都唔係冇原因既;S!希望你唔好介懷na!
只要放開個心就冇乜野::你親口講的;p二咖用番系你身上;)
|