$:我不要貨.只要錢;我不愛他.只愛你(k)! - QOOZA BLOG 網上日誌

 

2009 年 11 月 10 日  星期二   晴天 
               
 
2009-11-10  愉快 
分類: 未分類
 

好耐冇打過blog啦

好啦~~  e+講返我嘅考試

中文:61分 (好叻牙!! 未試過!!)

英文Reading :45 (冇三同)

        Writing:53 (低左ToT)

         Listening:45/86 (OK啦 :P)

數學:44.5 (仲以為合格)

科學:57 (想林sir教,佢教得勁好)

普通話:66 (叻左 XD)

綜合人文:46 (一樣)

 好想快D知電腦幾多分~~但要下個禮拜先~~食屎啦!!

 

         十一月十日

H堂

系到傾"計"

原本我五係法文學會架

叫阿sir俾我加入

系五想去補底

哈哈~~

G堂

.........

IS堂

上實驗室

邢XX做實驗 (錄影)

做到一半 ......話佢冇帶safe glass

要重新錄過!!            囧~~~

MU堂

好想訓教.........

Lunch

陳sir黎睇我地

佢問我點解食撈面??

我話我想食....

佢冇野講

哈哈~~

E-Oral堂

雙數→HE堂㊣                            單數→E-Oral堂

有D怕........

點知Miss好好人~~~(五系刷鞋)

 

 
 
★新鮮出爐~  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
 


mike_pinky
暱稱: ;> 〝Ms, mAn[♥]:*
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
0 o 海 綿 x 寶 o 0
訪客留言
最近三個月尚無任何留言