|
|
|
分類: 未分類 |
|
好耐冇打過blog啦
好啦~~ e+講返我嘅考試
中文:61分 (好叻牙!! 未試過!!) 
英文Reading :45 (冇三同)
Writing:53 (低左ToT)
Listening:45/86 (OK啦 :P)
數學:44.5 (仲以為合格) 
科學:57 (想林sir教,佢教得勁好)
普通話:66 (叻左 XD)
綜合人文:46 (一樣)
好想快D知電腦幾多分~~但要下個禮拜先~~食屎啦!! 

十一月十日
H堂
系到傾"計"
原本我五係法文學會架
叫阿sir俾我加入
系五想去補底
哈哈~~
G堂
.........
IS堂
上實驗室
邢XX做實驗 (錄影)
做到一半 ......話佢冇帶safe glass
要重新錄過!! 囧~~~
MU堂
好想訓教......... 
Lunch
陳sir黎睇我地
佢問我點解食撈面??
我話我想食....
佢冇野講
哈哈~~
E-Oral堂
雙數→HE堂㊣ 單數→E-Oral堂
有D怕........
點知Miss好好人~~~(五系刷鞋)
|
|
|
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 36 | »
|
|