| «‹ November 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 6 月 21 日 星期三  |
| | ##topic## | 100問---
> [關於自己]
>
> 1.叫咩名:芬女
> 2.幾多歲:13
> 3.住響咩區:深水埗*
> 4.一日沖幾多次涼:1- 2次
> 5.有冇跌過身份證:冇WOR"
> 6.有冇上過咸網:有..@@"
> 7.扑FANGA定係BLOG:唔明- -
> 8.有冇釘環:冇喔,,,'
> 9.單眼皮定雙眼皮:雙雙雙雙雙
> 10.有冇戴眼鏡:時有時冇,,不過我冇近視,,"
>
> [關於現在]
>
> 11.做緊咩:傾電話,,MsN"
> 12.聽緊咩:迷宮*
> 13.講緊咩:冇講野..
> 14.食緊咩:冇食野= =
> 15.現在既時間係:8.24
> 16.今日幾多號:6.21
> 17.著緊咩色衫:熊啤啤睡衣
> 18.依家係日頭定夜晚:夜晚..
> 19.同邊個玩緊MSN:雞雞..*
> 20.上緊咩網:
>
> [最愛的...]
>
> 21.小動作:唔識講WOR- -'
> 22.雜誌:少看喔
> 23.ARTIST:GILL*
> 24.歌手:TWINS
> 25.SONG:台灣D歌
> 26.FOOD:朱朱力
> 27.DRINK:Apple Tea*
> 28.劇集:台劇..'
> 29.電影:冇...
> 30.睡姿:大字型..
> 31.國家:中國>33<"
> 32.口頭禪:嗯,,白痴''
> 33.朋友:雞雞,,東,,咀咀,,粒粒
> 34.人:係人都愛>3<
> 35.報紙:東方
> 36.牌子:westwood*
> 37.生果:mengo
> 38.顏色:紅黑粉
> 39.WEATHER:雨..
> 40.GAME:冇wor"
>
> [選擇題...]
>
> 41.側田 OR 周國賢:側田
> 42.JANICE OR 王苑芝:JANICE
> 43.曾蔭權 OR 董建華:唔要>/\<
> 44.黃偉文 OR 林夕:林夕
> 45.菠蘿包 OR 雞尾包:菠蘿包[[老公]]卡卡
> 46.聖誕假 OR 暑假:暑假= =
> 47.寫信 OR EMAIL:寫信
> 48.地鐵 OR 小巴:小巴
> 49.PUMA OR ADIDAS:ADIDAS
> 50.古巨基 OR 陳奕迅:古巨基
> 51.百佳 OR 惠康:百佳
> 52.7-11 OR O.K.:7-11
> 53.WATSONS OR 萬寧:萬寧
> 54.奶茶 OR 咖啡:奶茶
> 55.楊千嬅 OR 容祖兒:容祖兒
>
> [LOVE...]
>
> 56.初戀發生左未:YES*
> 57.拍過幾多次拖:5次度啦
> 58.你最鐘意邊個,依家大嗌出黎:嗌左啦
> 59.你係咪一個好既LOVER:唔知...
> 60.拍拖係你諗節目定留返俾LOVER:一齊諗
> 61.鐘意行街拍拖定響屋企拍拖:響屋企拍拖
> 62.想要一個點既情人:唔知- -'...
> 63.想幾多歲結婚:18-25
> 64.西式婚禮定係中式婚宴:西式婚禮
> 65.隆重既婚禮定係簡單低調:簡單低調
>
> [SCHOOL LIFE...]
>
> 66.有冇試過唔合格:有
> 67.最鐘意邊個老師:李月華老師>3333<
> 68.最憎邊個老師:唔知WOR- -
> 69.最鐘意既科目:設計
> 70.最憎既科目:數學- -
> 71.有冇玩黑板:有啦,一定
> 72.出街食定響學校食 LUNCH:響學校食
> 73.幾點放學:3點>33<
> 74.幾點放LUNCH:12點...
> 75.放左學去邊:唔知,,睇自己鍾意...
> 76.係咪經常遲到:No*>/\<
> 77.有冇咋病去SICK ROOM唔上堂:冇,,"
> 78.有冇咋肚痛去TOILET唔上堂:冇,,"
> 79.上堂最鐘意做咩:訓覺,,,"
> 80.學校俾唔俾帶電話:唔俾- -"
>
> [FRIENDS...]
> 81.最搞笑:得WING
> 82.最白痴:曲曲- -
> 83.最可愛:琪琪...
> 84.最無知:秋秋
> 85.最矇下矇下:傻晴
> 86.最吹水唔抹嘴:雞雞個間RooM*
> 87.最講過唔算數:細咀- -
> 88.最叻:欣~
> 89.最似大姐/大佬:EE"
> 90.最型:東
> 91.最靚仔:健健>33<
> 92.最靚女:家姐晴>33<
> 93.最串嘴:好多- -
> 94.最坦白:冇,,*
> 95.最多野講:咀咀..
> 96.最鐘意傾心事:細咀,,雞雞,,,東...
> 97.最冇時間觀念:小K"
> 98.最細膽:小K
> 99.最姣:冇...*- -
> 100.最成熟:曲曲....*-]
| | when to write︰2006-06-21 08:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2006 年 6 月 20 日 星期二  |
| ##topic## | 現在時間為08:14"
不知學校情況的我...有點兒失落,,,,
在前幾分鐘...我在床上發我的春秋大夢,,,
可惜...在這分鐘...= =肚痛了....怎怎怎..'?!
我己換上校服....準備遲到的上學去,,,怎辦!!!?
我掛念校舍***但...我....肚潟了...'-]〞
唉....剛剛又接了許S!R的電話,,,,E生arE生....我要去看E生*!?
不是吧- -....這一生人最討厭*浪費金錢...''唉.....
誰來救我..'!?我真不希望看E生...媽...救我救我=/\="
8:21分...悶悶的我,,,再一次肚潟...我吃錯東西了嗎...'?辛苦情度高至100%"
等待細咀的上線...只有他能陪我傾訴了....'
怎怎怎,,'?!我悶得飛上天....痾得趺下地''!..又能怎樣'''
為我請假With婆婆.."唉,,,*FucK"
明天我一定要穿上這扶輪校服*穿上這黑色皮鞋*背上重重的書包*開心的上學..'
在家的日子太欠色彩...沒朋友*沒老師*沒家人*沒功課*沒知識*比上以前日子總是不習慣***
明天我會為我的生活再次畫上顏色*>V<"
PS:每天掛念你多些,,已沒見你兩天...顯得生活是黑白色,,
你是我生活色彩的其中一種顏色*少了你,,,我的生命再不是彩虹"
我愛你*但不能接受你*-]```只會帶給你災難*=/\=" | | when to write︰2006-06-20 08:27 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2006 年 6 月 19 日 星期一  |
| ##topic## |
今朝7點幾秋秋打黎...問我係邊,,,我話我唔番啦今日...
再訓過...〞= =''訓到12點幾,,,許S!R打黎,,,佢同呂記n黃俊彥食緊LUNch"
俾佢嘈醒左..."訓係張床一陣,,*1點幾...刷牙洗面...'On MsN"....
咀咀add我,,,,開心爆.....'-]
傾一陣MsN〞跟住打俾我,,,傾左成日電話,,,So正...
Ya"...嘻嘻..'
正呀*雞雞放左打俾我,,,又傾一陣,,正''
打番俾咀咀之後又傾,,,傾傾傾,,,正到丫媽都唔認得,,卡卡卡
開心到爆呀''...
*******END*******
| | when to write︰2006-06-19 04:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 54 | »
|