miki01163
暱稱: `:]
性別: 女
國家: 香港
« January 2017 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
悶,,掛掛*
考試最後一天*見唔到�...
每天如是....=/\="
等等等,,考科學*科技....
悶...考中文..
文章分類
全部 (162)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Terry Xanga*
ar朱 Xanga*
ar雪Xanga*
ar華Xanga*
do輝*Xanga*
毛忽Xanga*
牙紫xaNga*
自己個Xanga*
金魚Xanga*
相薄*
針針Xanga*
細鬼Xanga*
細蕭Xanga*
魚琪Xanga*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 162
留言總數: 50
今日人氣: 1
累積人氣: 7268
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2006 年 6 月 12 日  星期一   晴天
##topic##  

妖,,岩岩打完俾自己Del晒=3="!!
唔打啦..!!!!!!!

不過有句野我一定要講...我知道左樣野...

我唔想【你】唔開心...唔想你病病...唔想你受傷...唔想你覺得煩厭...唔想你唔同我講野...唔想你唔錫我...唔想你唔理我
唔想唔想唔想唔想唔想"

只系想你開開心心^^身體健康...咁就夠喇...嘻..'

when to write︰2006-06-12 06:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

 

2006 年 6 月 10 日  星期六   晴天
##topic##  

6.10補打喔>"<"

今朝起身汁野番學...帶得一本書.."--EnG*
之後汁便服,,"搞掂..上學,,"

去到LoKFU,,傾下計咁番學,,"
番到學校"打鐘,,宣佈"以前1F個D去402室填問卷@.@"正..
去到402...超想喊,,"又開心....見住一班一班以前1F既同學仔步入402"
如果陳S!R係度既話''我真係超級超級唔想離開402'想我地坐係度讀埋F2"
因為我真係好好好掛住1F..掛住以前既朋友仔,,,
友誼變淡了...再也不能挽救麼"!?

上堂,,"
-中文..考說話...BoRInG"
-數學..做EnG家家課...聽下書,,
-小息..悶>'<
-ENGX2"咪又係抄抄寫寫咁過,,"
-音樂...考試ToO"
-LUNCH...同許S!R傾計"
-社會,,訓訓訓zzZZzZ
科學..同肥包包傾計...><V

放學..陪雞雞行左陣,,,我同牙桃去左M記..
等符腸拎野俾我,,,小元同雞雞同X子健出去MK"買野,,
買完入黎LOKFU M記搵我地,,
同符腸係度玩手機,,
勁爆笑.."佢地到左..我急急,,M記女廁清潔緊...FuCK"!!!!!!!!!
雞雞同桃陪我去次所...小元同符腸睇書包..
去完番黎,,,雞雞個書包唔見左...超衰..."
小元收埋左,,之後搵番就係度勁笑,,,"
跟住傾下計,,,傾左4粒鐘.."
之後閃,,去同雞雞牙桃食壽C"
yummy">v<"!``````````````````
ThEn--去長沙灣搵牙東同琪琪.."
同佢地玩左陣,,,細粒落埋黎..."飛的出去西9"
玩左陣,,,超狠狽...落雨...不過好正'"
玩完....佢地去我家家通頂...
琪琪通吾到...俾佢媽屌"

**********完嚕**********

when to write︰2006-06-10 09:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

 

2006 年 6 月 7 日  星期三   晴天
##topic##  

今朝=3="懶床...差d唔番學,,,
跟住...去搭車.."去到石石尾...
見到個朋友"扮唔識.."冇理佢

跟跟住.....去到LOKFU...等埋佢地.."
一路講鬼野..個個都傾得勁好奇.."
企操場-3-"SHiFT*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!又要除冷衫..."吾鋸InG"
祈完禱上得課室超閃電式咁著番件衫衫,,,,

-商業打字堂x2...完成個TexT"GooD  JoB*!!!!!!!!!!!!
-小息,,陪毛忽上4樓拎番本中文豬..
-中文,,做閱讀卷"BoRIng"
-英文x2,,訓覺Ing"俾MisS Ko發現左...叫左我出去幫佢寫黑板=v+"
-LuncH"PinKy入黎抄野..食野,,,食飽,,,同緻雅傾計,,傾傾下..
 均均金魚毛忽基圍蝦出埋黎..一齊傾.."爆開心..."-]〞

-數學,,,上堂...正,,好耐冇上過數學啦"聽MP3"
-科學...玩左陣...訓訓訓.."
放學...開幕電腦實驗室"-],,BoR...
排戲...超好笑,,"符腸同蕭仔個組超正...勁搞笑.."
我地個組廢既=V="超唔掂...不過最尾X爅輝個度超搞笑....笑到我趺底左,,流眼水...
放左...同牙桃去左美心買野食..搭小巴.."=="

    儲錢InG 呀"!!!!!!!!!!!!!!!
WestWood*********俾媽咪,,"

when to write︰2006-06-07 08:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]