miki01163
暱稱: `:]
性別: 女
國家: 香港
« January 2017 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
悶,,掛掛*
考試最後一天*見唔到�...
每天如是....=/\="
等等等,,考科學*科技....
悶...考中文..
文章分類
全部 (162)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Terry Xanga*
ar朱 Xanga*
ar雪Xanga*
ar華Xanga*
do輝*Xanga*
毛忽Xanga*
牙紫xaNga*
自己個Xanga*
金魚Xanga*
相薄*
針針Xanga*
細鬼Xanga*
細蕭Xanga*
魚琪Xanga*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 162
留言總數: 50
今日人氣: 0
累積人氣: 7267
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2006 年 6 月 16 日  星期五   晴天
##topic## 不安 

今朝去左我媽媽間餐廳食早餐*食飽飽去MTR"
今日唔打咁多,,>v<"

金句:
*不想看著你辛苦,装出幸福的臉*//但你卻感受不到快樂的氣息..。*]
|||你看見我的心在淌血麼*!?//
每天都像呆子般*看著來電,,*希望螢幕上出現你的名字___!!!!
[[想著你,,掛著你*每分每秒想見你〞]'想你對我好..想你對我笑,,]
*若你對我太好,,,,我怕我會再次不由自主的愛上你*!!!
希望你過得快樂*-]"不能讓真愛溜走喔*!
′彼此相愛,,為何要殘忍分開?!感情是要自己爭取的*
【愛】是兩人的事,,是公平的,,不可自私對待*= =!!!!!
=[因為愛你,,,才對你發脾氣*-]
*{你只看見我打出來的字,,,卻看不見我滴在鍵盤上的淚~]〞
[[[[[[[[友誼是最珍貴的寶物....!!!:::
朋友會罵你"因為他們相信,,你會明白><v!!!
死亡..!? 其實不用害怕,,因為這一生中,,你已活過..享受過精彩的時光*-]

___我最快樂的日子,,永遠離不開2004-05年的1F"*
上年的1F,,,在2006年6月10日在402室相遇..."
同樣的面孔*同樣的感覺*但卻有不一樣的位子"不一樣的性格*因為.....
【大家都變了】〞

*我們的感覺為何永遠都受到阻礙*-]!?

**********************勁aR*************************

when to write︰2006-06-16 08:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

 

2006 年 6 月 15 日  星期四   晴天
##topic##  

講,,,"哈哈...

<---超搞笑..哈哈哈...晴晴Thz*【佢俾禾既】>333<

when to write︰2006-06-15 12:04 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

 

2006 年 6 月 13 日  星期二   晴天
##topic## 不安 

今朝..起身...快快手整好晒d野..
打俾【佢】"傾左陣,,,約左系石石尾等=3=遲到..
ShiT*=  ="搭7番到學校....超早-  -"
無無聊聊咁..'

打鐘..''同均均傾下....轉課室..."
上堂...

-設計,,坐左出去同許S!R個d傾計...笑呀蕭生..."勁搞鬼,,"
-小息.,悶爆,,,牙東黎拎數數書,,,"
-設計,,做埋d英文功課先啦...
-商業,,眼訓,,,,勁夠擔....訓訓訓訓訓..zZzZzzZ"
-社會,,冇野做又係度訓訓訓ZzzzzzZz"
-lunCh...牙東走左入黎2E...我唔想食野..."
  符腸,,,細粒,,肥文,,周仔,,,牙東佢地入左黎傾計...同MiSs"
-英文OraL"考完,,,搞掂埋D功課添...勁,,"!
-數數,,,想學數,,,點知牙S!R唔撚理我...算數...!!!訓訓訓訓訓訓..ZzZz"
-中文...ar詩玩完想去洗手...MiSs唔俾,,,好搞笑..>v<"

放學...悶到爆....上到慈雲山.."係Ok食野.."
食食下...少少芳黎左..佢話佢家家門口有隻好好好大隻既唔知乜..
我覺得好搞野..就同佢上左家家...見到@@"真係好鬼大隻...好鬼驚.."
波豪超搞笑"話要捉住佢-    -"
點知開門入屋...搞掂成功返家..">v<~
跟住又係悶悶悶悶悶....行左陣就反家家..."
牙桃落左車...咁我就訓一陣,,,超眼訓.....
訓訓下...晴晴打黎=3="
妖,,嘈醒左.."
傾左陣...收線,,,
去到樓下...家家又打番黎吹=v="
上緊去囉=v=咪煩,,,=\/="

番到去...沖涼涼,,,食飯仔...做功課傾電話
訓,,好攰=v=攰爆,,,""

when to write︰2006-06-13 06:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]