|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。
|
|
`◆飛輪海*」×╳
| 2007 年 5 月 12 日 星期六 |
| `"◆◆, 我愛你* |
|
12/5/07
|
|
哩排超憎上豬西堂-3-
悶到想嘔囉*
琴日到左全方位堂又要逼人做功課!
頂-v-''
跟住放左學又要去補數=]
補到5點左右啦`
落左tw搵小bee同肥倩-3-'
系個度食埋野..
跟住就行陣city..番歸!
母親子就黎啦-_____-'
送咩比ah媽好呢xd'
BY..YING*
|
| 刊登時間︰2007-05-12 09:27 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] <--E個時間打架>V< |
`◆飛輪海*」×╳
| 2007 年 5 月 5 日 星期六 |
| `"◆◆, 我愛你* |
|
5/5/07
|
|
今日9點就起左身LU*
YO' 玩左陣電腦先食野`
10點洗頭`=]
12:30汁好哂野..小BEE打黎*
話仲等緊車..好多人xd'
跟住我就出門口啦..
點知..bee仲早到過我*
我o哂-_-' 明明我早出門口個啵!
1點到..冇遲到* {好野}
今日星期6真系好多人`
辛苦死了-33333-'
去左送外賣比人個時仲{魚}
撞正同校的f.5 ..
6點收工..好開心ah*
食埋野..超累啦=]
同ah魚..小bee行左陣..返屋企!
ps;;肥倩去左溝仔..吾理我*
by..ying*
|
| 刊登時間︰2007-05-05 06:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] <--E個時間打架>V< |
`◆飛輪海*」×╳
| 2007 年 4 月 28 日 星期六 |
| `"◆◆, 我愛你* |
|
28/4/07
|
|
琴日好正`吾洗返學!
學校借左比中5會考用xDD'
晏就同SiU BeE出左去`
去旺角買生日禮物比索倩:)'
3點先出門口..GD*
去到差吾多4點啦-_-''
5點就搭MTR落左荃灣!
去M記食野..估吾到甘都撞到索倩-3-'
吾通同佢真系甘有緣!?
跟住食埋就閃人啦`XD
返到屋企都系6點-0-'
甘遲出仲可以甘早返-3-''
勁吧?!XDD'
BY..YING*
|
| 刊登時間︰2007-04-28 01:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] <--E個時間打架>V< |
| « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 34 | » | |