|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。
|
|
`◆飛輪海*」×╳
| 2007 年 4 月 24 日 星期二 |
| `"◆◆, 我愛你* |
|
24/4/07
|
|
今日超好彩ah*
TSA冇我份..
開頭叫個時真系好驚叫到我架-3-
叫哂個時我心先放心左咋xd'
正爆..又吾洗TSA*
又吾洗上堂..
下就個2堂系度玩{UNO}'
但系發生左D吾系幾開心既事LOR`
小BEe`吾好因為2件事而吾開心啦!
我地信你咪得囉..系咪?xd'
就算系又點先...我地鍾意ah!'=]
所以吾好因為佢既幾句話而攪到自己甘..
好吾抵嗎!
喊左就吾令女架啦`
笑xdddddddddddd'
我都知自己白痴-________-'
講吾到d咩話可以哄你*
但都希望你吾好再喊啦:)
BY..YING*`
|
| 刊登時間︰2007-04-24 07:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] <--E個時間打架>V< |
`◆飛輪海*」×╳
| 2007 年 4 月 21 日 星期六 |
| `"◆◆, 我愛你* |
|
21/4/07
|
|
哩個星期都系度作戰xd''
我地玩賭{UNO}'
到家陣都仲系輸緊-__-'
頂-v- 輸10幾蚊`
琴日既講座真系超無聊lor*
悶死-3-!
真系吾知乜科好-vvvvvv-'
文科? 商科? 理科?<--死都吾肯啦-3-
一系文一系商啦`
上到中4一定煩死啦..唉*
by..ying`
|
| 刊登時間︰2007-04-21 02:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] <--E個時間打架>V< |
`◆飛輪海*」×╳
| 2007 年 4 月 13 日 星期五 |
| `"◆◆, 我愛你* |
|
13/4/07
|
|
今日無聊*..
睇埋哂d關於鬼既野-___-'
好得人驚呢-33-'.,
我諗我吾敢再睇啦xd"
好心班f.7啦`..
都做左咁多年人啦'=]
仲系咁白痴..低能*
識話人又吾識話自己wor。。
正一pk一族>VVVVV<'
BY..YING*`
|
| 刊登時間︰2007-04-13 01:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] <--E個時間打架>V< |
| « | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 34 | » | |