5點幾訓''
11點幾karry打黎''[[
because要和她去睇戲=v=![]()
整完我既裝束,,,都12點幾了
之後搭馬鐵[[then轉火車到九龍塘再轉地鐵到荔枝角
會合karry,,和她的表姐[[>>>一齊過mk
到了首先到百老匯買戲飛,,買了魔蟲口入
買了3:45果埸,,時間尚早...便到許留山食我的lunch
吃完到新e(倒轉他)城逛'買了條褲仔
2點幾fishball先生過了來,,,then 去了仙跡岩坐''因為仲未夠中
坐到咁上下___就去睇戲lu
wa>>>>勁刺激'''so good![]()
![]()
![]()
有d鹹濕成份[[哈![]()
d蟲勁核突牙'''又恐怖wo![]()
![]()
![]()
![]()
(十萬個驚)
baby係度就好了*
睇完之後去左影貼紙相\\\勁搞笑'''so nice
7點到坐車車番屋了
番屋企吃埋飯,,便和mama到新港城逛街
見到屎屎,,她游完水回家'''
好攰牙,,隻腳仔又痛wo![]()
文章分類: 未分類






都幾hapi哇*
