| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-07-11  |
分類: 未分類 |
今日出去寄信顺便陪呀雲去食野啦
出到去超大風呀
食完就系商場扫貨><嘻嘻,
買佐好多野食呢
姐打比我話唔返去食飯啦
咁我都唔想系屋企食啦
就同呀雲講話系佢屋企食啦
4點返去屋企擺返d野5點幾就落去啦,體電視
顺便去‘痴餐’
上下網,玩下
7點幾就食飯啦
需然d餸好普通
但好好味呢0(n_n)0
謝謝你地啦
食完就系度體電視啦
9點3左右就返佐屋企啦
如果唔介意的話我就多d去啦
哈哈
|
2009 年 7 月 8 日 星期三  |
2009-07-08  |
分類: 未分類 |
今天真的是中1最後一天啦,還蠻開心的
今天回去,學校好像比平時静了
但還好,一切如常
集對果陣呀sir叫我去禮堂啦,唔知咩事
原本還以爲全部人都去禮堂,原来唔系
去到又驚,得我一個,好采見到呀雲都系度
9點半先開始,系度又悶
系禮堂伶佐兩個獎同獎學金,,,><
中間聽到某d唔開心嘅話
唉唉唉
聽完之後真的好大打击
放學之後返來油塘食野
就行下去佐沙灘玩佐下,熱到死
4點幾就回去了
~~病了~~

|
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 57 | »
|
|