|
O岩o岩係澳門番黎
今日海面好大浪~
搞到隻船搖得好勁~
2點幾番到屋企
__________________________________________\
講下今次去澳門做o在d咩
22號
晚上~去o在食火鍋
個個樓面話8:30要交番張(木台)佢~
因為有人預訂O在~
點知個個人7:30已經催我地走~佢話睇錯O在~
又係佢話8:30交(木台)E+又話7:30交(木台)~
我地都未罵佢~唸住盡快食完快D走∼
點知個樓面係咁話「早知唔比張(木台)你地」
珍姨終於罵佢∼
「我地一路食,你又一路嘈∼嘈夠未呀∼E+又唔係冇錢食∼」
好彩個間鋪個老板識做∼
送番2枝啤酒∼∼
23號
一行十幾人上大陸玩∼
然後去珍姨屋企住∼
超HAPPY∼∼∼
珍姨間屋超大∼
十幾個人住都唔覺得逼
24號
去O在探太公∼
25號
去食自助餐
26號
去O在圖書館睇書∼
兩個鐘睇完一本書∼ 少女日記
27號
5:00幾落公園打羽毛球
又去O在食自助餐
28號
上大陸玩∼
29號
番黎∼
又悶過


|