豬的日記
2006 年 12 月 13 日 星期三
今日
好黑仔
番學校個時~
係mtr station門口見到個傻佬~
個傻佬係咁係我面前指住d野黎鬧~
幾驚佢會指住我黎鬧
補完習出到門口就落雨
係花園街比成幾桶水淋落黎~
有傘都冇用~
2006 年 12 月 12 日 星期二
呢幾日都考緊試
溫書溫都傻啦~
2006 年 12 月 1 日 星期五
唉∼ 終於過O在呢個禮拜∼ 呢個禮拜成個禮拜都TEST∼ TEST~TEST~TEST~ 聽日可以出街玩啦!!!!!!! 唸起今日科學TEST∼ 因為個阿SIR新黎∼ 我地就係佢個堂出貓∼
2006 年 11 月 29 日 星期三
今日上一堂ENG~
就出尖沙嘴文化中心聽音樂會~
去到個時塞車~
隔離個部旅遊車d人~
有個阿伯同我地sead hi~
總整個good既手勢~
笑死~
我地成班發顛∼
哈哈
____________________________________
係音樂會阿SIR竟然SLEEP~
總要係咁多學校面前~
連最尾音樂會遠∼都冇拍手 =.=
今次唔係我地影衰學校
2006 年 11 月 28 日 星期二
超happy
聽日tvxq黎hk
可惜要番學
如果係星期日我實去
最衰又唔留多幾日
做o在d閃字∼比d意見∼