今日比個大世混魔王的sms整醒~跟主返學~頭3堂無野做聽書~第5第6堂上英文~又係到打機~跟主收到一封信~係所謂高級的神秘人比的~~你係玩我唔到的~我係醒目仔~到左食飯~就同16個人去皇x食~多唔多人呢~最後上2堂文學超好~我唔聽書~當老師面打機同大無私樣訓到冇事~冇比人小~開心我玩世~哈哈~完~一陣去做d野~
今日同平時一樣的原因起~頭3堂悶到有好想訓~但我最後我頂到~冇訓~跟主西史本來想聽書的~但老師冇講書~所以無奈奈~咁過~到食飯個時~洛雨冇出去食~最後的3堂冇咩聽個書得個玩~(到唔知算唔算玩.係到玩手機同sd左個sms比人~sms中的所有野我做西啦~我係葵芳真係行左2個鍾)~跟主就回荔景搵屈比野佢~跟主同佢係樓梯口到吹水(好怪我同屈吹左唔係好耐水但~我教到好多野~最小個d野可以解決我依加個d問題~但我有覺得佢變左好多)~完~我付出良心.真心對待你~你竟然咁....~我對你講個d野一樣到冇小~全部做西~但哀然個d全部係小事~不過我是得用心去做的~你竟玩弄我~心淡~可解我要咁辛苦用個真心去對你??答案係我當你係好朋友~你呢我就不知了~依加得心淡2個字~倍我= =打完x.唔要和尚~的感覺常左~