琴日成4點先訓~到左6點我就起左身7點出去~去跑步~= =跟主跑到10點走人~去左荔景飲茶~(幾好玩)~食完去左壁富打機~今日打機都好開心~我打敗佢地啦~哈哈~2打1佢地到輸哈哈~超超超開心~加上睇嘉打鼓到好開心(唔知點解啦)(中有好多野要問)~死啦旺開始打鼓啦~點死~我中唔識~救救我~打完送嘉搭車就去左食野~途中有好多人打比我~(唔知有冇第意d含義呢...有d人 )最後我行返屋企想訓~超累~但點都係~等到佢返黎同佢話訓先~我先訓得好像慣左~死得 ~中係好唔慣*不知你講真定假*或姐你真係好忙啦*定係你有第意d人要去理*你好辛苦呀~
|