今日2點幾起身~因為琴日上好開心(好多野...係咩就唔講)所以成4點先訓~起左身就聽下歌~今日有係冇做個功課~一陣中要去打波波~不過我唔係好想好~因為有...(唔想講)完 死亡倒數-8日 後加的~我點到係去左打波~中途悶到我想死~係呀~~明明爆左2次袋袋^^~邊個做你地估下
今日比個唔知咩人打黎鬧醒~仆佢個街呀~打黎玩野~12點去左旺個到玩~玩到4點走人~去左搵葵芳搵人跟主倍佢買野~買完個fd話唔想咁早返屋企~禁就行左去壁富打機~記主係行~行左8個字~到左~打左陣機就上去球場搵碌碌~(今日唔知係咩日子~打咩機到有人跟)到左球場見到碌碌傾左陣計(到幾耐下)就返屋企~有係行返去葵芳搭車~= =~返到屋企門口就接到彰個電話~個時有家龜返不得~唔講啦~跟主打日記完~拉我會盡力搵的~唔知搵唔搵到加~如果有幾會去葵興的話^^~死亡到數中有9日~