今天又係要多謝你個sms~我先起到身~thx~我今日指帶左d功課返去~咩到冇羅~頭3堂班主任課~悶死我~小姐我又要多謝你啦~雖然只得幾句訊息~但依經夠了~到左小息我就行來行去~見d老朋友~不過d感覺好怪~唔知係唔係好耐冇見定點~變得陌生左跟主2堂去左禮堂~聽校長講廢話~<佢講左成30分鐘>~最後個3堂係英文加2堂pe~上得無聊聊~最後終於放學(等到我頸長)我今日又行左去葵芳搭車~返荔景~~(係途中我好想打電話比人.但最後冇打都)~完~ 人地sd比我的.4隻訓著的小狗
今日起左身~就好魚~仆街呀~我~比呀妹睇到成個個情~佢足足笑左成2個鍾~小佢呀~~我發現我中有好多野味做~努力努力~ 睇主個紅心跟主個頭前後動~睇下睇到d咩 後加的~3點出左去同明.波出左去葵芳~跟主去左旺到~到10點走人~成日到唔知~點咁~好亂超亂個種心情~~