今日接到倩個電話就依最快的速度去左~地鐵站個到等~等左好耐係個到~不過因為小事我中途走左~sor呀~經個一輪轉接就去左青衣~等人等左好好好耐~(因為想玩人)~等到3點幾先去打機~打到7點機就走~去睇氣~睇完~我就去左做一個小試~等我做完小試又想玩人但~我個電話竟然無電~頂佢~竟然等到依個時後先無電死亡倒數-2日
今日~我起左身去左青衣同和和買書~用左好多錢= =去完就去左葵芳同波哥買野~跟主我就約去打機同去搵人~去到悅來打左40幾蚊~哈哈~我打敗左超人個fd啦~好開心~不我地2個人先打敗佢~打完就去左青衣~跟主.........~~過左陣同波去左青衣成同波食m記同傾計~(死啦~我地行左好到搵唔到呀~有冇人幫下手~)好累今日~完~~死亡倒數-3日