琴日成3點幾先上牀~大約4點先訓~因為琴日2點幾收到寶的sms~內容係(here?)~咁我估寶sd錯比我啦~(我係同佢唔同台的電話)咁打比佢啦~~佢同我講話聽日早上去打桌球8點到荃彎等~我個時中估佢係講笑~冇理佢~點知到左7點20分彰打比我~叫我起身去打桌球~我聽到佢個電話中有小小意外~不過今日都唔係佢整醒我~左我記憶中係佢打比我知前依有人打比我整醒(不過唔知係唔係我發夢因為我個時好眼訓)咁聽完彰個電話就~依我最後的能量起身換3去荃彎~但我搭車個時中差d係加車到訓著~好累中好餓~本身係諗主去到荃彎買野食的但係彰不盡打比我~問我幾時到~所以我冇買~直接~去到我見到寶啦魚蛋啦彰~係到等我~咁我地就去食野啦~原來今日加我左內4個人到好眼訓~我,魚蛋,寶三個原來同樣琴日都係4點先訓~依彰佢就話成晚冇訓~咁去食野啦~不過我今日帶左好小錢所以冇食(因為我今日中約左肥波,所以要睇主d錢黎用)佢地食完就去打桌球啦~9點去到個間野到~中味開~咁我地係門口等佢開~等個中途~彰竟然叫我做輝哥~我聽到都o咀~間野成9點4先開我地係佢的第一班客人~我地打左成3個鍾~打到最後寶好像有小小火~(係呀~各位如果想去打桌~你地可以去楊屋道對面打~個到一個鍾35蚊)打完佢地就部我去悅來搵肥波~琴日肥波約左我係個到等~不過去到見唔到佢~原來肥波中味起身~咁我地一路玩一路等肥波~等到肥波黎~過左冇幾耐個個就話返屋企訓~但我同肥波就去左壁富載打個~因為旺出怪地打比我話去打機~咁我同肥波就去搵車去石籬~~搵左到好耐~我地到左石籬就見到碌碌~個時4點~就去食野啦~太肚餓啦~早餐冇食午餐冇食到左4點先食野~= =~我點到係打唔到鼓~快d搵人教我啦~唔該~打左陣旺同佢個朋友黎左(我唔識旺個朋友好生面口)玩完就同肥波行洛葵芳睇人打機~就走~完 咁日發生左d野~搞到我好想打人~好唔開心~想同人傾下............. |