今日朝早悶死=[
3點到就去楹屋企挽WII
開心=]
原來.....
我睇錯了
你不是我想像中的=[
一切都是假的
Frist;;
祝盈盈生日快樂丫=]
今日朝早去左新達等....
等完就去百街...買野
買左多野=]唔洗比$_$
then去左立屋企
(((((我,楹,盈,柔,立,力健,DY,豆良,飛,鴻,龍,傑))))
有99 ^_^♥♥♥♥
幫手煲湯..
ok好飲=]
玩wii^^
輸左..唔制丫=[XD
5點走人=]
走個陣..見到傑=-=
我地走,,佢先黎- -
太耐冇打qz啦<<對我黎講XD
因為我唔知點面對好?!
知道果件事後,,真係好傷=[
我明明忘記了一切,,為何知道你直一呃我
沒有生氣
原來我既心還有你=[
原來一切完了
我點等都係白費我既心機
我傻著等你
我傻著愛你
什麼完了
為何當初你說愛我?
慢慢會接受到的
給我時間''
嬲?同唔嬲?
要想清楚=]
只是我同妳的友情淡了很多
請妳不要重色輕友
給我時間解決事情,,好嗎??
E+好憎朋友
朋友唔係要坦白架咩
只係..我識左你地兩個咁耐
你地兩個有當冇當我係朋友架?
真係好想哭
朋友,,不需要了
恨
不坦白的朋友>燕燕,,樂仔