今日好開心呀
雖然仲未知可唔可以入楹個班~_~
但係如果我入左個班咁我就冇柔柔佢地><
唔捨得呀><
你地唔可以忘記我架
別忘記我們一起開心的日子呀!
你的聲線,,很懷念=[
好掛住你=[
放假了,,你係唔係又要番大陸呀??
就算你去到邊,,我都係咁掛住你架!
我♥你呀>3<
暑假到了,,再不能看見你T^T
連你的背影也看不到T^T
今日去左溜冰=]=]((柔,楹,傑,dy,豆良,冼明,鐘振諾,健,飛))
本身冇諗過會溜到=pp
點知比我溜到^^
仲要冇仆過=]=]
開心開心=]=]
請你不要令我失望=[
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
如果他的話真的就好了=]★★★
雖然今年冇得攞獎,,但係都好開心^^
想你很多
今日發生了很多事...
唔多講xp
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
今日去ocean park=]=]
遲到+_+
但係好好玩=]=]
陣陣up相^^
快樂中的失望=[
唔知點解e+對住你..冇咩心情=[
唔想傾=-=