| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 20 日 星期四 
| 2008-11-20 |
分類: 未分類 |
衷心謝謝你
陳老師 <~兩個都有
大陳主任:多得你 我今日中文唔使再唔合格 仲系全班第5高分
細陳主任:你教個d野轉曬做雞腸 有時真系唔明 但我會俾心機咖啦
唯1好有親切感的是教我中史既史林 佢有d野幾似你 講連座法同玩點指兵兵
miss ng 我都好多謝你
不過我冇乜面見你
英文差少少唔合格了
嚇親
I.H.都係以前你教過
但係變左做英文就唔多掂
最後肥左啦
唉...
|
| 發表時間:2008-11-20 11:08 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 19 日 星期三 
| 呵~好消息喔~ |
分類: 未分類 |
今日派左成績表呀^0^大家知吾知我全級第幾名呢~?呵~就係...第10名呀~~~哈~~係咪好勁呢~~~好消息講完啦~我今日又見到6e班的好朋友了-v-又係tommy仔+張子姍...吾知係咪錯覺-v-我居然覺得張子姍突然變得好令-0-(並不是中意佢)應該我學校的女仔太樣了吧-w-
不說囉-v-bye囉(-.-)/
by鏡仔 |
| 發表時間:2008-11-19 07:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 18 日 星期二 
| 泳鏡小朋友-v- |
分類: 未分類 |
各位好友~好耐耐耐耐耐耐耐耐耐耐耐冇同你地講過野啦~~~~~~~同大家講一個秘密...林耀東而家個英文名係「Sandy」...係咪好女仔呢-w-我好慘喔6e班的朋友們...我個班大部分女仔都係...肥胖的女孩=]就算吾係肥胖的女孩......個樣都...打救一下我吧!!!當然有少部分的是...美女吧~so...我會當成一種安撫>w<我話咁快就識左一個同袁袁一樣咁既交情既朋友啦~~佢都係好肥(當然冇袁袁咁肥)同好高(高我少少咁啦-v-)都係好中意講gag-3-不過始終都係好掛住袁袁...吾知佢有冇肥到呢?吾知囉~~
to陳老師:我升到中學之後,,作文既速度快左呀^v^我作一篇300字既文時,,人地剛作到一半時...我已經作完了>.<呵~老師都話我作得好快...跟住d同學見到之後都話我係作文神人^^(我好似係到曬命-v-)
to思思:我今次既數學攞到97分~(100分滿分)係咪好叻仔呢~~呵~(其實份卷好易-v-)呵=]都算係高分啦^田^
to miss ng:你班仔仔女女係咪好似我地咁乖呀~?好耐冇聽過你把「獅吼功」的聲音了...好懷念...等我遲d番來聽下你把聲先~~~~~~一定要俾你罵到拆天我先走~~(說笑而已,,不想被罵^^)
我今日見到tommy仔同死欣婷呀~~~朝早番學見到tommy仔個陣,,佢個頭好似俾八號風吹過咁呀~呵~跟住我陪佢行去搭叮叮,,途中,,佢不斷俾我整個頭,,因為我心想佢橫豎都係亂,,,我幫佢整亂點而已^0^(其實我差d遲到,,不過憑住我田徑隊既速度咁先冇遲到)仲有一個大揭秘...就係tommy仔日日都買朱古力俾某某人XD,,而那人是誰...我就不說囉~~(大家都估到架啦~)
跟住我放學個陣就見到死欣婷啦(報告一下情況先,,就係我個陣俾一位女性朋友拖左去行新翠,,跟住行行下就見到佢啦-v-)見到佢個陣,,佢依然都係咁「令女」(各位要知道我在說反話)所以我都冇乜同佢講野,,見左佢一面之後就俾人拖走左啦~報告完畢...以下落來既節目係升中後的感受~
講真-v-我好想番來小學-v-我而家上堂愈來愈悶呀!!!成日都俾老師搞到想訓教(雖然有幾次已經訓著左)同埋...我成日俾人串-v-我好似同中學d人吾岩key咁囉-v-可能我太白痴了XD改下啦~(盡量XD)
好了~分享完啦~大家快D來分享下啦~
BY鏡 |
| 發表時間:2008-11-18 08:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 2 日 星期日 
| 2008-11-02 |
分類: 未分類 |
好掛住你地呀
中學雖然有朋友
但係我總覺得佢地唔係真心喔
而肥婆c<~飯團叫咖
成日都係到笑人
就好似以前笑吳進位咁
佢永遠都係咁
笑到個口勁大
比起以前
中學都冇人笑
得佢自己1個大笑
而鄧景行就話佢個日見到袁袁
我都好耐冇見過佢啦
只係暑假個時同佢傾過電話
唔知佢依家點呢
鄧景行I.H. test 攞高分呀
而我同tommy就唔合格啦
有溫同冇冇溫既分別
不過佢勁串囉
遞起張答題紙曬命
係中學
成日俾1個人蝦
真係好想打佢
佢個次仲kick低我呀
\口/
仲有啊
常智琛學小提琴呀
不過我覺得遲唔係問題
我老師好中意鋼琴
但係佢中三先至學
佢中7都考到8級了
+油呀
p.s.小心d 唔好拉斷g線呀
個日我見到王健德
佢換左眼鏡啦
佢個潛水鏡原來佢唔想買咖
佢想買另1副
但係個老闆誤會左
俾左潛水鏡佢
真係太烏龍啦
搞到你俾人笑左咁耐
我係知咁多啦
你地係中學有咩事呀
講下啦
個網冇人打野呀
你地快d死上黎打呀
|
| 發表時間:2008-11-02 01:16 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 27 日 星期六 
好內無見  |
分類: 未分類 |
halo!大家好ar,點解你哋5寫blog𠺢,搞到我次次都失望而回!So,我忍唔住喇,寫番篇先!你哋最近點呀?有冇俾D quiz同默書嚇親ar?我呢...已經默左3次書la:一次中文,一次英文,一次IH,英文80分,中文就70分(陳主任:咁鬼死差𠺢,下次再唔默好D,就「獎」你寫幾篇書法la),IH就有90分.依家我哋仲要堂堂quiz呀(IS),唉,Help,Help,Help!仲有仲有,我哋PE堂要跑3個圈牙(天音:好少啫!)P.S:1圈=小學的2個操場呀!!!跑完ヌ要做push up(掌上壓).唉,思思老師,u must help me!!我唔識打關豆呀,but need考試,HELP!!!前個禮拜,同咗Miss Ng食飯,好開心呀,ha ha!!聽講ヌ話去BBQ喎,我都唔知可唔可以去,唉,訴苦元畢,88
南上(湯愷凌呀!!!) |
| 發表時間:2008-09-27 11:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 12 | »
|