我們這一家=P
2007-2008年度丘佐榮6e班舊生活動地方=)
missng
暱稱: mIsSnG`:)
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
無題.
我系李政霖-v-
太耐冇見啦=]我係你地...
2009-07-27
hihi~湯愷凌~
文章分類
全部 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 137
今日人氣: 0
累積人氣: 14717
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 20 日  星期四 晴天

2008-11-20 分類: 未分類

衷心謝謝你

陳老師   <~兩個都有

大陳主任:多得你  我今日中文唔使再唔合格  仲系全班第5高分

細陳主任:你教個d野轉曬做雞腸   有時真系唔明       但我會俾心機咖啦

                                   唯1好有親切感的是教我中史既史林   佢有d野幾似你     講連座法同玩點指兵兵

 

miss ng 我都好多謝你

不過我冇乜面見你

英文差少少唔合格了

嚇親

I.H.都係以前你教過

但係變左做英文就唔多掂

最後肥左啦

唉...                                               

 

發表時間:2008-11-20 11:08 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 19 日  星期三 晴天

呵~好消息喔~ 分類: 未分類

今日派左成績表呀^0^大家知吾知我全級第幾名呢~?呵~就係...第10名呀~~~哈~~係咪好勁呢~~~好消息講完啦~我今日又見到6e班的好朋友了-v-又係tommy仔+張子姍...吾知係咪錯覺-v-我居然覺得張子姍突然變得好令-0-(並不是中意佢)應該我學校的女仔太樣了吧-w-

不說囉-v-bye囉(-.-)/

                                                                                                                                                                                                                                                                 by鏡仔

發表時間:2008-11-19 07:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 18 日  星期二 晴天

泳鏡小朋友-v- 分類: 未分類

各位好友~好耐耐耐耐耐耐耐耐耐耐耐冇同你地講過野啦~~~~~~~同大家講一個秘密...林耀東而家個英文名係「Sandy」...係咪好女仔呢-w-我好慘喔6e班的朋友們...我個班大部分女仔都係...肥胖的女孩=]就算吾係肥胖的女孩......個樣都...打救一下我吧!!!當然有少部分的是...美女吧~so...我會當成一種安撫>w<我話咁快就識左一個同袁袁一樣咁既交情既朋友啦~~佢都係好肥(當然冇袁袁咁肥)同好高(高我少少咁啦-v-)都係好中意講gag-3-不過始終都係好掛住袁袁...吾知佢有冇肥到呢?吾知囉~~

to陳老師:我升到中學之後,,作文既速度快左呀^v^我作一篇300字既文時,,人地剛作到一半時...我已經作完了>.<呵~老師都話我作得好快...跟住d同學見到之後都話我係作文神人^^(我好似係到曬命-v-)

to思思:我今次既數學攞到97分~(100分滿分)係咪好叻仔呢~~呵~(其實份卷好易-v-)呵=]都算係高分啦^田^

to miss ng:你班仔仔女女係咪好似我地咁乖呀~?好耐冇聽過你把「獅吼功」的聲音了...好懷念...等我遲d番來聽下你把聲先~~~~~~一定要俾你罵到拆天我先走~~(說笑而已,,不想被罵^^)

我今日見到tommy仔同死欣婷呀~~~朝早番學見到tommy仔個陣,,佢個頭好似俾八號風吹過咁呀~呵~跟住我陪佢行去搭叮叮,,途中,,佢不斷俾我整個頭,,因為我心想佢橫豎都係亂,,,我幫佢整亂點而已^0^(其實我差d遲到,,不過憑住我田徑隊既速度咁先冇遲到)仲有一個大揭秘...就係tommy仔日日都買朱古力俾某某人XD,,而那人是誰...我就不說囉~~(大家都估到架啦~)

跟住我放學個陣就見到死欣婷啦(報告一下情況先,,就係我個陣俾一位女性朋友拖左去行新翠,,跟住行行下就見到佢啦-v-)見到佢個陣,,佢依然都係咁「令女」(各位要知道我在說反話)所以我都冇乜同佢講野,,見左佢一面之後就俾人拖走左啦~報告完畢...以下落來既節目係升中後的感受~

講真-v-我好想番來小學-v-我而家上堂愈來愈悶呀!!!成日都俾老師搞到想訓教(雖然有幾次已經訓著左)同埋...我成日俾人串-v-我好似同中學d人吾岩key咁囉-v-可能我太白痴了XD改下啦~(盡量XD)

好了~分享完啦~大家快D來分享下啦~

                      

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                             BY鏡    

發表時間:2008-11-18 08:00 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 2 日  星期日 晴天

2008-11-02 分類: 未分類

好掛住你地呀

中學雖然有朋友

但係我總覺得佢地唔係真心喔

而肥婆c<~飯團叫咖

成日都係到笑人

就好似以前笑吳進位咁

佢永遠都係咁

笑到個口勁大

比起以前

中學都冇人笑

得佢自己1個大笑

 

 

而鄧景行就話佢個日見到袁袁

我都好耐冇見過佢啦

只係暑假個時同佢傾過電話

唔知佢依家點呢

 

 

鄧景行I.H. test 攞高分呀

而我同tommy就唔合格啦

有溫同冇冇溫既分別

不過佢勁串囉

遞起張答題紙曬命

 

係中學

成日俾1個人蝦

真係好想打佢

佢個次仲kick低我呀

\口/

 

仲有啊

常智琛學小提琴呀

不過我覺得遲唔係問題

我老師好中意鋼琴

但係佢中三先至學

佢中7都考到8級了

+油呀

p.s.小心d  唔好拉斷g線呀

 

 

個日我見到王健德

佢換左眼鏡啦

佢個潛水鏡原來佢唔想買咖

佢想買另1副

但係個老闆誤會左

俾左潛水鏡佢

真係太烏龍啦

搞到你俾人笑左咁耐

 

 

我係知咁多啦

你地係中學有咩事呀

講下啦

 

 

個網冇人打野呀

  你地快d死上黎打呀

 

 

 

發表時間:2008-11-02 01:16 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 27 日  星期六 晴天

好內無見 愉快 分類: 未分類

 halo!大家好ar,點解你哋5寫blog𠺢,搞到我次次都失望而回!So,我忍唔住喇,寫番篇先!你哋最近點呀?有冇俾D quiz同默書嚇親ar?我呢...已經默左3次書la:一次中文,一次英文,一次IH,英文80分,中文就70分(陳主任:咁鬼死差𠺢,下次再唔默好D,就「獎」你寫幾篇書法la),IH就有90分.依家我哋仲要堂堂quiz呀(IS),唉,Help,Help,Help!仲有仲有,我哋PE堂要跑3個圈牙(天音:好少啫!)P.S:1圈=小學的2個操場呀!!!跑完ヌ要做push up(掌上壓).唉,思思老師,u must help me!!我唔識打關豆呀,but need考試,HELP!!!前個禮拜,同咗Miss Ng食飯,好開心呀,ha ha!!聽講ヌ話去BBQ喎,我都唔知可唔可以去,唉,訴苦元畢,88
                               
                                                                                                                                           南上(湯愷凌呀!!!)

發表時間:2008-09-27 11:16 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]