我們這一家=P
2007-2008年度丘佐榮6e班舊生活動地方=)
missng
暱稱: mIsSnG`:)
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
無題.
我系李政霖-v-
太耐冇見啦=]我係你地...
2009-07-27
hihi~湯愷凌~
文章分類
全部 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 137
今日人氣: 1
累積人氣: 14718
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 13 日  星期二 晴天

不留名 忿怒 分類: 未分類

今日好痛呀.......班上一d人可能會知道我講緊咩......我好憎一d人做完d野先後悔,,先講對唔住咯....

好啦,,唔講d衰野啦,,近排我發覺原來學校d人都幾中意排擠人咯,,真係世風日下啦......

尋日我發現到一個幾好的網:http://www.uonlive.com/一d電台來的...聽下啦!!

發表時間:2008-05-13 09:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 5 月 11 日  星期日 晴天

鬼鬼 分類: 未分類

 1.首先,好多謝你地投我一票,揀左我做班代表,thx,我希望大家想下謝師宴D野!!!

 2.頭先玩完唯舞獨尊,覺得好好玩,so  good

                                                                                                                          From:鬼鬼

發表時間:2008-05-11 01:01 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 28 日  星期一 晴天

嗨嗨*v* 分類: 未分類

ps: 我知我post左篇日記出泥會冇人回架喇;)

嗨嗨*v*

大家好嗎-w-?

我係雪雪丫+﹏+

金日老師教左d乜野丫@@?

數學有冇教左d好難ge野 ~____~?

中文默書洗唔洗補默呀我@v@?

係唔係一定要補默的@3@?

如果唔洗補默就好喇~

因為我都唔想補默{ .___.v }

希望唔洗補默啦-v-

我要食藥@@"

bb @0@

 

岩岩訓完教@@

就打俾呢班某同學,,

多謝佢預先話我聽有幾多功課做

我有好多功課刀冇帶番學ar ... ~.~

死 -□-

佢話俾我聽miss ng 話我:病左仲玩電腦

我有休息架Winny姐 -▽-"((哈哈

等我再訓過先,,

訓既時間裡包括等阿哥拎功課番泥俾我做.33.

bb lor everybody*v*

發表時間:2008-04-28 10:33 AM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 26 日  星期六 晴天

Photo Album 分類: 未分類

Have a look in our album!

發表時間:2008-04-26 09:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 26 日  星期六 晴天

Moody 驚訝 分類: 未分類

It's time for all of the you to choose 30 secondary schools. Feel confused!? Excited!? or just indifferent!?

After Parents' Night and choosing schools, it's time for us to say goodbye.

Some may be happy, some may be sad.

But life is going on and on.

Just moody and a little bit blue...

Coz' we all enjoyed ourselves a lot.

Miss Ng

發表時間:2008-04-26 09:11 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]