| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 3 日 星期四 
| 2008-07-03 |
分類: 未分類 |
聽日就係我地既畢業禮,
太家開心嗎??
我覺得傷心多過開心啦,
畢業禮過後,
大家都要為升中而忙碌,
再相處既時間又小左LU!!
******************************************
黎左6E班,
我感到10分開心,
就似畢業生致謝詞個度錦,
使我既學習道路上充滿歡樂!!
******************************************
總言之,
聽日著好D參加畢業禮!!
|
| 發表時間:2008-07-03 06:13 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 8 日 星期日 
| 2008-06-08 |
分類: 未分類 |
金日系端午節,
大家有冇食種-v-?
哈哈`
我現在係mother的公司ar-3-
一陣去天水圍@v@!
閉b嚕各位-.-
{pS`我又改左密碼囧"} |
| 發表時間:2008-06-08 01:42 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 7 日 星期六 
2008 年 6 月 5 日 星期四 
廖SIR返咗黎  |
分類: 未分類 |
金日,
廖SIR返咗黎,
同陳主任傾計嘅時侯,
佢哋嘅高度真係差之千里!! ←用咗誇張手法
我同黎子君仲係放學之後同廖SIR傾計。
廖SIR,
你要多D返黎探我哋呀!!
霖霖 |
| 發表時間:2008-06-05 10:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 1 日 星期日 
| 2008-06-01 |
分類: 未分類 |
I want all of you to stop arguing about the message that sent in the e-class. No matter what, we are in the same class. We just need to tell out the truth if Mr Lee asked. It's not the time to blame anyone. And it is a good lesson for us to learn how to make use of computer but not abuse it. |
| 發表時間:2008-06-01 09:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|