、[=君之blog=]”
呢個就係我既blog,會記錄好多關於我既野ga~希望你地多d上我個blog啦~
仲有大家睇完記得要留言比我啊﹗唔該﹗
最好多多介紹我個blog比你D FD睇啊
我希望有好多好多人瀏覽~
by淑君姐^_^
monchhichi09
暱稱: 淑君姐
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
難!
陸運Final
我要操Fit自己!
終於捱過左一個禮拜啦...
玩野咩-.-
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 205
留言總數: 88
今日人氣: 7
累積人氣: 6786
好友名單
文章分類
全部 (205)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 9 日  星期三   晴天


HelP~!! 分類: 未分類

九月八日【星期二】

都係打番兩日既XG
數學堂~話份功課下星期一交
佢又比時間我地上堂做
10分鍾左右就做晒
問佢收唔收又話唔收
唉~算啦~我放佢係locker lu

等左好耐~終於lunch
去左彩虹道食~
5蚊腸粉兩條腸加一串魚蛋岩岩好十蚊
食到我飽死!
之後番去打波~咪又係咁-.-
又係開波接波到位 有時唔知飛左去邊咁
不過..有一球唔知邊個打到佢飛走左
個F.1仔一踢 我一跳然後剎落去
飛左去度高果條柱到 有接近20米55
之後個個都話呀鬼~呢球打正啊
咁靚位咁係要大力打落去先有mood

上L.S堂果陣 隻手震到乜咁
之後超痺又十級痛 完全唔知發生咩事
上完L.S又兩堂西史
抄勁大段野 要禁住自己隻手先抄到
人地抄晒我先寫左一半..........自卑

終於有locker啦~!!好野
全班得我一個人咁醒帶左個鎖番黎
放學我拿拿聲放晒d野入去 Ricco叫我幫佢鎖本數學書
成身輕晒=]

放學本來我要練田徑嫁
But...我姨丈60大壽
要去食飯..唉
又小一次練習既機會 陸運就到啦!
p.s 小左mandy做我競爭對手 因為佢報得兩項
距離我個全場總冠軍夢又進一步
宜家我既對手係Joey.........
同hey man鬥開波 我球球都開得好高 不過都位~佢就球球接收左碌番過黎比我再開^v^賺左
之後佢個妹係3樓望到話我變態=.=開到咁高 我話 我撻Q呀 唔係仲遠
之後佢仲話我痴線 咁樣之後撻Q 事實我真係撻Q嘛! 不過開得多真係好痛.......

去到食大壽飯..
野我就唔太食得落
但d冷氣吹到我頭暈囉 個冷氣係正我頭上
我呀媽叫我飲d紅酒暖d
我飲左半杯飲到頭痛都未暖=.=
最後我反而想嘔多d
本來我諗住一定起唔到身番學嫁....

九月九日【星期三】

我等左今日成年啦!
可惜 個承諾佢實現唔到......
佢答應過我09年9月9日晚上9時09分會搵我
9:09分我咪就係坐左係電腦面前lu 遺憾

今日成3堂英文.....悲
小息果陣我有野諗唔通
企左係課室前面望落籃球場睇人打波
第一就係我有野諗唔通..記唔起
第二就係我好唔開心
第三就係課室好凍 有d頭暈頭痛

我企左係到成個小息都係諗唔通.....
仲好似一片空白咁...完全唔知自己想做咩
中途Mandy還番半簿比我
呀moon就拍下我睇我做咩咁呆
呢排真係經常性唔知自己做緊咩
又經常性失憶...唔通我就死得?

英文堂.....暈暈地
暈到我差d訓著左
好彩飲左啖水整到自己清醒番
L.S堂 我真係差D暈得到....好彩迫下自己清醒D
lunch~出左個課室真係人都精神d
落左兩樓等hey man同班長~
點知我見到傻b同呀鍾
初初我地以為hey man上完PE-.-
原來佢地上Chem仲走左好遠= =
落左女更~班長打來~
問我地係邊=.=囧
問我地食咩 呀鍾話食新蒲崗地下果間野
我講到一舊舊 唔知自己嗡乜-.- 地下變左地底 比佢地笑我=_="
之後果到爆位~上左去買冷麵食
我本來唔打算食 不過我唔想上上下堂訓著左先強迫自己食d野
兩包冷麵已經飽死我....仲有杯珍珠奶茶-.-
食完仲係好早 本來佢地話lunch唔打波
點知又話打 我跑左學校上左4樓係我locker拎番個波出黎打
點知我拎到落去佢地都未番到黎囉=.=
打波真係好爽~一下子就忘記係課室聽書苦悶既時間
今日打波好似唔錯咁.....開波都失得一兩球~接波都係
點知..有一球傻B開過黎 我跳高一剎 彈左去傻B後面之後反彈跌左出彩虹道
有冇咁神手呀-.-我自己都嚇親

最後兩堂英文堂~~~
真係悶死~做listening~
Ricco冇帶到番黎
我同佢share 之後我話我手震唔想做
佢幫我做埋 真好人^v^
到最後十五分鍾~佢冇再講野
我就係到執書包準備放野落locker
果陣我個電話個時4係3:40分
然後Eileen Yu話:According to my watch, the time now is 3:45, you may leave now.
我第一次見老師唔係跟學校個鍾黎放學 聽日我又係最後兩堂英文-.-

 






訪客留言 (返回 monchhichi09 的日誌)


boyfriend520 於 2010-06-24 11:01 PM 發表:
cm.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]