monichinggg
暱稱: 衰晴!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
FISHING`!
-0-'國慶`
慶祝CA'S生日
UNHAPPY T^T
/口\'woo
文章分類
全部 (133)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 133
留言總數: 109
今日人氣: 0
累積人氣: 3663
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  

◆(((!||2005 年 5 月 5 日  星期四 晴天

      hee@3@``        

今日諗住早D番學@口@點知都係遲左..='=
番到去.......[又唔記得左做咩喇='=]
好熱w0r今日....+口+我忍唔到喇..so唔著冷3...
其實唔著都冇咩問題丫..真係熱w0r...
閱報@3@好專心睇呀..haa*學英文='=

中文堂...繼續講''說「勤」''呢課野=口=``
我始終分唔清論據同論証>^<``p00r!!*
MISS LAu 唔記得左要默書呀..比我地屈係聽日默XDD``
唔知點解,,今日中文堂幾開心..狂笑-w-

小息同衰LAi落去搵MS WONG...
同佢講我o既成績有問題@口@``
佢話我可能冇加到果1分..='=不是吧!?
我計得好清楚架啵..唔好嚇我..
雖然加番果分都冇咩分別..仲係第8..
但.........總之加左好D掛?=0=
然後再去校務處拎書簿津貼果D野...
拎黎做咩丫!實唔批o既..呀媽都唔聽人講架='=

英文堂..開頭默書=口=``
最尾個生字''cabbage'' 我冇溫到=w=
點知tine tine玩野話要默XDD`
我寫到開頭幾個字架..之後FORGET了!
仲要默多5個額外o既...='=得1個o岩..
明明''celebrations''識串架...但聽唔到個''s'' ='=!
算啦@口@我遲早會溫...XDD``
thenn講咩adjective* OK啦!!!!@~@
haa..tine tine講左uncle man2篇文出黎講...
佢又真係作得幾好架b0r!!我果篇相比起真係..無話可說呀='=

中史...講明朝...
明朝都好唔掂下=0=D制度呢..
我小學果時以為明朝幾好架..
點知聽到果d酷刑之後...驚到唔知點講>^<``
依家對中史好有興趣呀>v<haaaa*

maths...='=冇興趣!
恆等式..成日搞亂=v=呵!
李sir又成日講課外野...
本來係好事..但最弊我唔明丫嘛=^=``
講黎都冇咩用XDD

lunch+口+執哂書包番歸..KAA
沿途比丘生串=-=好無奈...``
終於食埋最後1次藥>v<希望好番LA!!!
番到去同衰LAi出去行=0=好無聊嘛..
佢突然問邊個係馮x恆@口@`WhY要問aR??
我feeL到D野...='=依家唔知點...

最尾果兩堂係咩專題研習日o既匯報比賽='=
同丹0晴晴坐...>v<仲有zita!!*
開頭諗住OK悶架...點知又幾開心丫!
聽F.3講ENG PROJECT*佢地講得勁流利=口=
F.2呢..我都係話2A做得最好架喇..='=
雖然段片D聲真係唔夠...但都算睇到丫XDD``
我地班人狂o係度講D人個powerpoint..
又話d色有問題..睇到我地變色盲XDD``
仲有好多野傾過架..但唔記得左..傾果時仲比個招副鬧='=
最尾..OF COZ投2A..!!...F.3就投左3A..*
是關我FORGET了邊班打邊班=0=跟人囉..
((MS WONG好似勁想2A贏囉!!*))

放學..即去ART SOCIETY..[=v=唔記得左自治呀]
又燒搪瓷..做果D野同上次1模1樣..=0=好悶
今次整個唔知咩形='=好似π咁o既野+v+
填左blue..之後加左D唔知咩顏色條落去@口@``
燒左出黎..勁核突\口/``
無奈呀...!不過算啦..玩下姐..
玩完就走喇...番home囉...=3=

好眼訓..=__=!竟然番到去訓覺..
有冇功課未做呀?=__=我唔知呀..``[滾去做了]

CLAMP的作品...越來越愛喇>///<


2005-05-05 10:37 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

  

◆(((!||2005 年 5 月 4 日  星期三 晴天

      無奈..``        

今日好死熱=0=迫我除冷3...``

開頭早會..本來我地班D人要上去講野家嘛..
點知話唔夠TIME....``
明知冇咩TIME就比我地講先啦!!
搞到又要延期...煩咩=3=''

英文堂DICT又滿分..好開心@v@
但P.P錯清光=^=``無奈w0r!

IT..好嬲..竟然有份小測得80..>口<
我想兩份都100架..唉..`!!
最尾交份JS7..點知又出唔到D圖..連結唔到添w0r!!
玩我咩..明明交之前得架!!=0=DON'T PLAY ME LA*

MATHS...上堂等落堂...``
好煩呀D數...雖然唔難計....``但唔想計嘛*

LUNCH..唔知點解佢地o係度玩睇掌@口@
睇完又唔知解咩w0r..??好笑...
跟住4圍行...爆悶!!*

S.S X 2...冇左CE堂='=
開頭聽小白果組匯報..佢地聽日比賽喇@v@
我覺得佢地做得真係幾好!!
如無意外..我應該會投佢地L0R!!>v<
之後睇日本汽車個ETV..1陣咁多=口=``
再講左陣書...好眼訓''
THENNN..等左好耐>口<派成績''條''
唉...都好啦...有個第8 T^T``跌左好多..
好過冇喇...都未跌出10名...
今次好多人跌左出42..隔離班又多左人入黎喇..
無奈呀..!!考試要加油先得喇@W@``

放學去友足睇班足='=
同嵐B一齊去...``
佢叫我過去同某A某B坐w0r...
咩佢唔知我地反面架咩?='=
跟住狂捉住我要我過去...>∼<
我話左唔過啦..佢捉住我隻手!!搞到我好痛...
果時真係有DD嬲l0r..做咩1定要我同佢地1齊!! =3=
仲話我地唔應該分開...
有咩應該唔應該w0r..其實都唔關佢事(衰D講句))
我係唔鐘意丫嘛...邊個都迫唔到我..
最後咪放個書包o係度..過隔離睇L0R..無奈='=
HAA...=V= 2A 輸 1:2 ...其實1早預左輸啦..
方XX又會入到1球...估唔到呀!!HAA...=V=
2C:2D呢....2:1 ~ >3<我撐2C架~HA((冇解..撐就係撐=V=))
所以..下次2B VS 2C...我都係話2C贏=W=KAAAA*
睇完就跑番HOME吃藥=0=,,,,,,,好趕呀*

  +`` 但我極明白我,,..,實在沒法抽身愛下個 !!!!! ''))*)>∼<``

2005-05-04 07:23 PM   [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

  

◆(((!||2005 年 5 月 3 日  星期二 晴天

      番學喇>v<        

haa*好開心...終於番學喇!!
等左幾日...悶死我/∼\``
番去又可以同FD玩嘛...o係HOME冇野做@口@

唔知係咪因為病左幾日..
發覺有好多野都唔記得左-口-
又唔記得做功課..又唔記得要背書..
番到去勁忙=3=o係度做野..``
寫字又慢到嘔...隻手覺得好攰=口=``
因為食左藥o既關係@∼@??唔知ar...
好彩上堂都冇咩點''洽眼訓''姐...>3<``

科學個etv好正=v=+隻白老鼠so慘呀~*
haaaa...=v=

普通話呢..郭sir係度講扮請客D方法...
講左好多...D人又笑又拍手@口@但我笑唔出..''[汗]
突然發覺郭sir都幾賤下=v=''XDD...佢真係咁窮??

社會..miss wong又講佢d歷史喇=0=
還有...原來汽車o既牌子有好多架@口@唔講唔知..!!

音樂..聽music聽到想死=∼=''悶爆

英文...唔駛我答野>v<但我唔多明P.P.=3=

中文~唔知出去做咩=0=舉牌w0r..無聊!
嗯...議論文好煩呀...考試作文我應該唔會作議論文架喇!

數學...恆等式>口<``≠≡ <<符號=v=有趣

放學落eng con講左少少野...@口@''
跟住做唔成IT..去左211睇野..
再落地下睇專題報告@口@``
我發覺真係我地班做得最好...
其實就算我地班做得最差果組都比其他班的好=口=''XD
thenn上hall玩game stall@口@有粒棉花糖haa*
然後同衰詩去啟明買左本Ani-wave!!
>v<Tsusaba翼做封面..仲有air的poster送w0r!*
跟住再去友愛文具夾$$買左本簿比heiman@@佢就快生日嘛~

今日好忙呀..haa**
去做功課..溫下書先啦..+口+``

PS.我地成班都可以參加傑生選舉w0r..除左丘生=w=
    不過我好唔想參加...諗起上年就唔開心喇...>∼<``

2005-05-03 08:27 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

  

◆(((!||2005 年 4 月 30 日  星期六 晴天

      方力申-ABC君*        

o係笨ShuN個日記見到呢首歌@v@
down黎聽又覺得幾好聽w0r>v<

>>>

你這麼吸引 有心的定不止五六個
我被扣分 便沒位置坐
你沒有講出意願 你的身體都說得很清楚

A君的家底好 B君出名獨到
是我沒能耐 高攀不起給你效勞
你要愛得進步 便盡力發掘
談情全為進步
你會控制得到

你 你背後有幾千樣野心
我未襯 再努力也擋不住競爭
不用吻 我輸不起 你的抱負太多
但我極明白我 實在沒法抽身愛下個
你每日也比較在計分
再合襯 我發現我都只屬次等
手在震 去撏手會比拖手使你愉快得多
快為實現野心 放下 我

誰能陪半旅行 自問沒有福份
我沒強項愛人 不要為我忍
我用全力來迎合你 也未夠吸引
你背後有幾千樣野心
我未襯 再奴力也擋不住競爭
不用吻 我輸不起 你的抱負太多
但我極明白我 實在沒法抽身愛下個
你每日也比較在計分
再合襯 我發現我都只屬次等
手在震 去撏手會比拖手使你愉快得多
快為實現野心 放下 我

C君階級很高 D君即使未到
但我沒能耐 根本不可使你自豪
你要愛得進步 沒義務繼續停留
來吧去做 你有你野心 我阻不到

你背後有幾千樣野心
我未襯 再奴力也擋不住競爭
不用吻 我怎都不似尊貴又勇敢
但我極明白我 實在沒法抽身愛下個
你盼望到出年便結婚 你就算不講出口都知沒氶我份
保佑我 你揀好了 還會有禮貌
說聲再見 我自問未夠資格合襯

算吧 為發揮你潛能
我的犧牲 最襯

2005-04-30 04:04 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

      好番?@v@        

今日起身...冇發燒喇w0r>v<
好開心呀..不過仲要食埋d藥...*
個口好澀呀=∼='''``

睇完加旋仔...就玩電腦!!
前排掂都冇掂過部腦ar!!*
only訓!訓!訓.....>∼<度日如年*
今日終於自由喇 \w/ 嘿
但都要搞下d功課同溫下書...
唔係番學果日就死得喇)))*

今晚好似要出去同嫲嫲慶祝生日@口@??
唔記得喇..haaaa

 今晚又有得做鋼鍊喇*講巴利屠夫>口<恐怖呀!

 

2005-04-30 03:16 PM   [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]