今日諗住早D番學@口@點知都係遲左..='=
番到去.......[又唔記得左做咩喇='=]
好熱w0r今日....+口+我忍唔到喇..so唔著冷3...
其實唔著都冇咩問題丫..真係熱w0r...
閱報@3@好專心睇呀..haa*學英文='=
中文堂...繼續講''說「勤」''呢課野=口=``
我始終分唔清論據同論証>^<``p00r!!*
MISS LAu 唔記得左要默書呀..比我地屈係聽日默XDD``
唔知點解,,今日中文堂幾開心..狂笑-w-
小息同衰LAi落去搵MS WONG...
同佢講我o既成績有問題@口@``
佢話我可能冇加到果1分..='=不是吧!?
我計得好清楚架啵..唔好嚇我..
雖然加番果分都冇咩分別..仲係第8..
但.........總之加左好D掛?=0=
然後再去校務處拎書簿津貼果D野...
拎黎做咩丫!實唔批o既..呀媽都唔聽人講架='=
英文堂..開頭默書=口=``
最尾個生字''cabbage'' 我冇溫到=w=
點知tine tine玩野話要默XDD`
我寫到開頭幾個字架..之後FORGET了!
仲要默多5個額外o既...='=得1個o岩..
明明''celebrations''識串架...但聽唔到個''s'' ='=!
算啦@口@我遲早會溫...XDD``
thenn講咩adjective* OK啦!!!!@~@
haa..tine tine講左uncle man2篇文出黎講...
佢又真係作得幾好架b0r!!我果篇相比起真係..無話可說呀='=
中史...講明朝...
明朝都好唔掂下=0=D制度呢..
我小學果時以為明朝幾好架..
點知聽到果d酷刑之後...驚到唔知點講>^<``
依家對中史好有興趣呀>v<haaaa*
maths...='=冇興趣!
恆等式..成日搞亂=v=呵!
李sir又成日講課外野...
本來係好事..但最弊我唔明丫嘛=^=``
講黎都冇咩用XDD
lunch+口+執哂書包番歸..KAA
沿途比丘生串=-=好無奈...``
終於食埋最後1次藥>v<希望好番LA!!!
番到去同衰LAi出去行=0=好無聊嘛..
佢突然問邊個係馮x恆@口@`WhY要問aR??
我feeL到D野...='=依家唔知點...
最尾果兩堂係咩專題研習日o既匯報比賽='=
同丹0晴晴坐...>v<仲有zita!!*
開頭諗住OK悶架...點知又幾開心丫!
聽F.3講ENG PROJECT*佢地講得勁流利=口=
F.2呢..我都係話2A做得最好架喇..='=
雖然段片D聲真係唔夠...但都算睇到丫XDD``
我地班人狂o係度講D人個powerpoint..
又話d色有問題..睇到我地變色盲XDD``
仲有好多野傾過架..但唔記得左..傾果時仲比個招副鬧='=
最尾..OF COZ投2A..!!...F.3就投左3A..*
是關我FORGET了邊班打邊班=0=跟人囉..
((MS WONG好似勁想2A贏囉!!*))
放學..即去ART SOCIETY..[=v=唔記得左自治呀]
又燒搪瓷..做果D野同上次1模1樣..=0=好悶
今次整個唔知咩形='=好似π咁o既野+v+
填左blue..之後加左D唔知咩顏色條落去@口@``
燒左出黎..勁核突\口/``
無奈呀...!不過算啦..玩下姐..
玩完就走喇...番home囉...=3=
好眼訓..=__=!竟然番到去訓覺..
有冇功課未做呀?=__=我唔知呀..``[滾去做了]
CLAMP的作品...越來越愛喇>///<