monichinggg
暱稱: 衰晴!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
FISHING`!
-0-'國慶`
慶祝CA'S生日
UNHAPPY T^T
/口\'woo
文章分類
全部 (133)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 133
留言總數: 109
今日人氣: 1
累積人氣: 3656
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  

◆(((!||2005 年 5 月 15 日  星期日 晴天

      1邊愛>3< BARRY+ENDY``        


掛念看著你的笑 掛念對望那一秒
掛念那日那氣溫 種種感覺都只因你

看著你沒法心跳 看著你直至走了
看著你令這一刻 彷彿空氣都減少

每晚也會想見你 掛念從無停止
很想接近你又不敢打擾你

跟蹤你一天對面企 (一天背著企)
在沿路伴你
痴痴般的看著我像有病無人能體恤心理!!

只想能同渡每一分鐘能維護著你
從情人做起 天天都獻給你
愛你一生不夠多

到下世仍會共你笑著靠著也是愛著永遠也一起`

只想能同渡每一分鐘能維護著你
照直說喜歡你

坐飛機 行街街睇戲晚飯陪你
而我在這刻跟你說聲能否跟我一起

舊歌..但好好聽>v<!

2005-05-15 02:47 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

  

◆(((!||2005 年 5 月 14 日  星期六 晴天

      SPELLING BESS*        

今日要去睇比賽呀!!!!
7點30起身=0=..8點出門口!
o係樓下等埋ADA..開頭唔見佢><以為佢走左喇!
等多班𨋢..見到ADA@@..咪1齊走囉!
哈..佢見我冇帶袋感到好奇怪=w=咁係冇野帶w0r!
去到..都幾多人到左啵!!*
咁就傾計呀..聽mp3呀..玩game呀..!
等左勁耐先到w0r架車..明明話搭半o既=0=

我呢..同衰詩+HEI MAN坐...*
o係度傾計..玩野!>v<
caca+丹0+晴晴坐我地前面!>v<
唉..無奈..狂比人搶野..=0=個裙袋空哂!XD
坐左好耐..終於到左..原來o係何文田喎!

培正爆靚囉!*又有電梯!又有攀石場!
個hall的冷氣仲爆涼w0r!!!*>口<
=口=唉...恨都恨唔到呀..tpyc!
跟住就坐o係度等開場喇@∼@
well well..勁正!有2個熒幕/∼\`仲有識轉的閉路電視!
真係.....好有米呀!!>w<

開始喇..D人讀sonnet先..悶死我!
有幾個唔識背w0r...仲話"死喇"..笑死我!
我唔想笑架其實>∼<不過..有咩理由上台都唔準備好先!?
可能過份緊張啦..!!*

之後先到word games..!
我地學校有2隊入左!team A+team B!>v<
-round 1 要串字..哇!好多都未聽過= ='
 D人竟然可以勁快咁讀出黎..佩服!
 我地學校差人地少少><'
-round 2 答問題!
 梁x恆好勁呀!!答中7題w0r..!*
-round 3 boggler..=口=[我地英文攤位個game!]
 勁難搵..搵左10幾個咋..[n個人1齊搵=v=]
 佢地搵到成廿幾個w0r..勁爆囉!@∼@
 難怪D英文咁勁...冇得頂!!!>w<
可惜..最尾都輸少少T∼T`1分掛..
咁就冇左個champion喇!!!!!!!!得亞同季軍!!!!
算啦..其實好勁架喇>口<TPYC好野!!*

theenn..又搭車走人..
今次回程好開心=v=
玩左好多野!!打手打面..咩都玩1餐!!
搞到紅哂..笑爆我..=w=
唉..第1次搭車搭得咁開心架!
之前搭親都暈..笑下笑下又冇事w0r!

1點幾就番到去..咪番home囉!*
做左D功課><``好鬼多呀!!,,

2005-05-15 02:08 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

  

◆(((!||2005 年 5 月 13 日  星期五 晴天

      DAY 3!        

早會..企到我腳軟=∼=

英文堂....教新1課喇!!!*
幾無聊下..都唔識DO``-0-

IT..教整新野w0r..都唔知咩黎o既='=
跟住冇咩心機整喇..整左1舊..怪怪地><
遲d再去整啦..........[211好似冇呀!]

maths..李sir又話我喇=0=話我成日用塗改液=﹏=`
咁我都唔想架!唔識丫嘛.../∼\`!
跟住教畢氏定理..開頭講"2"o既平方..問我地係咩..要寫低!
UNCLE MAN2 狂o係度話係"6"..我咪又狂講"4"囉..
點知我比佢搞到o係本堂課度寫左個"6"字..XD諗起都白痴呀!
唉唉唉!希望呢個易過恆等式果D啦..我搞唔掂架!/∼\

LUNCH同衰LAi+衰詩去大家樂@口@
嗌左個onions豬扒飯=0=仲有個唔知咩野[好難食]
我好似未比番$$佢地w0r..=v=``

番到去換件PE3就落canteen集合@口@去伊c蘭LU*
發覺canteen好熱=0=仲話伊c蘭個hall冇冷氣!w00..=^=`
LET ME DIE 好過啦/∼\`
企左勁耐..up左勁多廢話..跟住先出發w0r!!!!

我同衰LAi+小彤+孫綺1組..係第1組w0r =口=`
坐最前...無奈l0r!!*
o個度好「靚」架!D樓梯..2級=TPYC的1級-口-`
都唔知行左幾多層先到個hall咁o既/∼\!
個HAll..好多fans喎=0=咁多fans不如裝個冷氣好過啦!
等左爆耐!!!!!開始....黎左2位人兄.....GIRL黎的!
佢地..1個識中文..1個唔識..都唔多講野=0=
不過玩左幾個game之後..又熟左D@口@
唉..都唔嗌第1行o既..望都唔望多眼..舉到手震都冇人理/∼\`
玩扮野果個..上左去扮浴室w0r=v=
玩下姐..唔緊要啦!!!!>w<
唱歌最白痴..做動作=v=淨係識A-mani果段咋XDDD``
KAREN同2c果個鄧咩咩領唱=0=OH GOOD
搞到夠哂鐘都未走得=∼=``嗚

番到去..即GO去中文學會>∼<
整咩繩呀今日..
開頭覺得好難..後來熟左就勁易喇!!
織出黎都幾靚丫>v<紫色!!I LIKE!!

個個走哂..我就o係canteen做埋本工作簿=0=
/∼\唉..邊叫自己做唔哂咩!!!!
好彩...交得徹..掛????=口=算啦!做到5點幾w0r!

番home..見到丹0同daryl傾緊計..又企左o係度傾
傾左好耐,,,zita行埋黎..又傾=v=XDD
傾到6點幾..haa*

=^=`今日幾無奈!!!!!!!]]

2005-05-14 11:24 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

  

◆(((!||2005 年 5 月 12 日  星期四 晴天

      笑爆我='=        

今日DAY2!!!!!!!!!*
番到去「參考」功課@口@唔識DO!!!!!!!*
班主任時間..交左傑生張FORM..好唔想參加='=
跟住MISS WONG唔知講左D咩..=0=``

科學堂...睇ETV..>口<
w0o..又係講酸鹼..幾好睇啵又!!
D酸好恐怖呀>∼<會「乸」到死架=口=XD`
好想對科學加深興趣呀/∼\``

普通話=0=
今天....教輕聲....SO BORING!
其實有D加唔加都冇所謂啦!加黎做咩丫!
唉..都係有D想做普通話大使..
但成日唔記得左='=

社會..講古羅馬古希臘@口@
煩煩地..講講下就講完..咩都唔明='=

音樂>口<呵呵~未考到我地哦!
發覺病完之後..把聲好唔掂..咩高音都唱唔到..
好驚呀..下次仲係咁就死得啦!*/∼\

英文..開頭黎個TEST..
唉..我唔記得哂PASSIVE VOICE點做-口-
所以錯哂...唉!好傷心呀...失敗囉!
THENN..TINE話有個去ENGLAND的團~
$21600呀??@@好似..差不多!
唉..咁貴..有D想去架..但去到又會有代溝啵!
睇黎都冇咩人會去架啦可?='=

LUNCH..同衰LAI去篤魚蛋=0=
嗯...$10...咁就食到我勁飽喇='=
THENN佢去抽卡..笑爆我...!*
第1張..RAIN=0=[浪漫滿屋男主角]
第2張..RAIN=0=[浪漫滿屋男主角]
第3張..RAIN=0=[浪漫滿屋男主角]
之後連KELLY同千FA都重覆左=0=
XD..$10就咁樣----比呀RAIN佔左3/10!
笑到我死...差D哽親喇=0=``食緊野狂笑!
真係SO黑仔w0r佢..XDDDD````
搞到我唔知點算囉..笑唔笑好=V=''

之後果2堂都冇咩野發生@'@悶

放學比MISS CHEUNG留左o係班房1會兒@口@
叫我地去睇SPELLING BESS >∼<
我最尾舉左手..諗住陪下衰LAi呀..晴晴佢地囉!
COZ佢地好似被迫1定要去..
點知完左..衰LAi話我知佢唔去w0r=口=`嗚
CACA同我地賭..話佢下年唔會同我地1班>∼<
我實贏佢架\▽/呵呵
THENN去美術學會!!*
又燒搪瓷..悶唔悶D呀...='=!
唉..無奈囉..今次仲要整得好失敗添!!/∼\``
呀B整果個....寫住ALAN喎@V@呵呵!

走果時..同衰LAi玩交換書包='=
點知佢真係走左去..嚇得我=0=
OF COZ我知佢會番黎啦!!*唔番點做HW喎!
之後去啟明又見到DARLING同DARYL!
衰詩隻死肥豬狂「呠」XDDDDDDDDDDDDDDD``

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
今日笑爆我``好開心好開心好開心好開心好開心好開心!!*
唔見佢=0=唔見佢=0=唔見佢=0=唔見佢=0=唔見佢=0=`

 

2005-05-12 08:56 PM   [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

  

◆(((!||2005 年 5 月 11 日  星期三 晴天

      無話可說>3<``        

DAY 1 呀!*又早會喇!=0=
丹0..佢..竟然同我講..*
隻MONKEY條蕉爆左>∼<好傷心呀!
IRIS上台讀詩w0r!..讀得幾好!!
但我覺得D動作好誇張@口@應該係TINE2教架啦!?

科學...=∼=又叫IRIS讀多次XD
原來IRIS係虹膜w0r..!!*>v<
今堂又係講pH值...開頭煮麵~~@口@勁鹼水w0r!
之後又做果D實驗lor...係lor..='=
林恩狂玩火柴='=仲叫我玩埋1份!!
成盒火柴都比佢玩到7788...服左佢='=

中文..=0=
做左好多野呀=∼=作業呀果D囉..
唔係好記得啦!仲有語基囉..都幾悶下架!

英文..@口@死!我錯好多..exercise呀T^T
真係好傷心...@∼@``

MATHS...又做小測T^T``
唉..唔識DO..!!靠撞啦!!
點知...OF COZ錯哂!!*
希望考試唔會唔合格啦T口T``

LUNCH..同衰LAi+奶媽去食M記....芬姐又話去@w@
哈..同衰LAi食買1送1魚柳包..加杯汽水!*
好味好味=w=``XDDDDDDDD
食完番school..衰LAi去librarian..所以又同衰詩1齊渡過!
eng con冇人去-口-搞到TINE2發TINE..唔係!係發嬲=3=''

ART堂..我好鬼專心咁雕刻=v=
但雕極都唔夠深咁o既><見D人雕得好深架..
雕到我好辛苦/∼\都係拎番HOME雕好過喇!

放學..冇野Do..諗住番HOME做功課溫書!
點知冇人o係屋企='=又番番去學校!
同丹0+晴晴玩攤位呀~傾計咁啦!
thennn夠鐘就去友足睇班足~
決賽呀>v<2b對2c...
我真係撐2c架>口<
原因係同死呂軍打賭..佢地贏左要我請佢飲野=∼=``
仲有................1個main point~=v=+
睇果時..勁開心=v=丹0同晴晴狂o係度講衰野!教壞我呀XD`
不過場波真係好精彩..比我up中左..打和!*
因為佢地2班都好勁嘛...應該係架喇...
最尾互射12碼囉..決勝負@口@
/∼\``唉..陰公..2c輸左!
搞到成個人冇哂mood..2a輸左都冇咁hurt喎!XD
睇完走人...冇謂留o係度啦@///@``

今日唔係好想做HW../∼\``

2005-05-12 12:06 AM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]