今日DAY2!!!!!!!!!*
番到去「參考」功課@口@唔識DO!!!!!!!*
班主任時間..交左傑生張FORM..好唔想參加='=
跟住MISS WONG唔知講左D咩..=0=``
科學堂...睇ETV..>口<
w0o..又係講酸鹼..幾好睇啵又!!
D酸好恐怖呀>∼<會「乸」到死架=口=XD`
好想對科學加深興趣呀/∼\``
普通話=0=
今天....教輕聲....SO BORING!
其實有D加唔加都冇所謂啦!加黎做咩丫!
唉..都係有D想做普通話大使..
但成日唔記得左='=
社會..講古羅馬古希臘@口@
煩煩地..講講下就講完..咩都唔明='=
音樂>口<呵呵~未考到我地哦!
發覺病完之後..把聲好唔掂..咩高音都唱唔到..
好驚呀..下次仲係咁就死得啦!*/∼\
英文..開頭黎個TEST..
唉..我唔記得哂PASSIVE VOICE點做-口-
所以錯哂...唉!好傷心呀...失敗囉!
THENN..TINE話有個去ENGLAND的團~
$21600呀??@@好似..差不多!
唉..咁貴..有D想去架..但去到又會有代溝啵!
睇黎都冇咩人會去架啦可?='=
LUNCH..同衰LAI去篤魚蛋=0=
嗯...$10...咁就食到我勁飽喇='=
THENN佢去抽卡..笑爆我...!*
第1張..RAIN=0=[浪漫滿屋男主角]
第2張..RAIN=0=[浪漫滿屋男主角]
第3張..RAIN=0=[浪漫滿屋男主角]
之後連KELLY同千FA都重覆左=0=
XD..$10就咁樣----比呀RAIN佔左3/10!
笑到我死...差D哽親喇=0=``食緊野狂笑!
真係SO黑仔w0r佢..XDDDD````
搞到我唔知點算囉..笑唔笑好=V=''
之後果2堂都冇咩野發生@'@悶
放學比MISS CHEUNG留左o係班房1會兒@口@
叫我地去睇SPELLING BESS >∼<
我最尾舉左手..諗住陪下衰LAi呀..晴晴佢地囉!
COZ佢地好似被迫1定要去..
點知完左..衰LAi話我知佢唔去w0r=口=`嗚
CACA同我地賭..話佢下年唔會同我地1班>∼<
我實贏佢架\▽/呵呵
THENN去美術學會!!*
又燒搪瓷..悶唔悶D呀...='=!
唉..無奈囉..今次仲要整得好失敗添!!/∼\``
呀B整果個....寫住ALAN喎@V@呵呵!
走果時..同衰LAi玩交換書包='=
點知佢真係走左去..嚇得我=0=
OF COZ我知佢會番黎啦!!*唔番點做HW喎!
之後去啟明又見到DARLING同DARYL!
衰詩隻死肥豬狂「呠」XDDDDDDDDDDDDDDD``
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
今日笑爆我``好開心好開心好開心好開心好開心好開心!!*
唔見佢=0=唔見佢=0=唔見佢=0=唔見佢=0=唔見佢=0=`