monichinggg
暱稱: 衰晴!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
FISHING`!
-0-'國慶`
慶祝CA'S生日
UNHAPPY T^T
/口\'woo
文章分類
全部 (133)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 133
留言總數: 109
今日人氣: 0
累積人氣: 3657
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  

◆(((!||2005 年 4 月 19 日  星期二 晴天

      測完驗-元朗半天遊*        

測完驗..緊係去玩啦=v=* RiGht.!!??
所以就同衰LAi+caca+丹0去左元朗=0=好遠XDD``

FirSt...去左咩紅樹林餐廳食早餐*
叫左火腿腸仔煎雙蛋xDD =w=好好味w0r*
跟住佢地玩電話..影相咁囉..
個個都咁有米...好自卑囉T∼T

跟住去買飛睇戲...
睇咩"湊仔型警"喎..XDD``爆笑
好似冇咩人睇咁o既=v=''
我地撐到去12:30就入場LU*
((期間o係度傾游水堂D野..=w=))

個戲院都OK細下...同個熒幕距離好近=0=
開場果時勁多廢話XD

套戲都幾好笑丫!!*仲有好多不良場面=v=+
我同丹0都笑得好開心=0=
但caca同衰Lai話聽唔到??@口@''

睇完之後丹0話要番去..
我同衰Lai就繼續留o係度...*
caca帶我地去咩千色廣場睇野買野..
真係勁多野睇喎>3<
見到TSUSABA翼的漫畫=口=豪華版的!!
好想買..!!不過$70...帶唔夠$$...T^T
入面有野送添架..好正w0r...算啦!漫畫節去買!XD

行完之後就去影貼紙相..
影得爆失敗=皿=''''''!!*嬲
scan得唔係幾好...=∼='''''s0 chEap...
知唔知邊個係我??XDD``
好樣衰..好白痴果個呢=v=~~haaa

影完好晏喇..就番Home喇..**
本來番到黎諗住訓..不過都係夜晚先啦...haa*

2005-04-19 07:30 PM   [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

      測哂驗*        

今日終於測哂驗喇**
OF cOZ 好開心啦>v<

琴日英文同中史-口-
英文都好亂黎下XD 個proof reading呢...=∼='' 4個剔..錯硬!*
中史..寫到我手抽筋=^=''''''

今日就ONly社會..
溫得唔熟...勁多都係作o既=口=死唔死XDD*
算啦..作都會有分.....掛?!=v=

真係無話可說喇...
希望聽日派卷會有好成績啦..
唔係我就慘喇**

2005-04-19 05:49 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

  

◆(((!||2005 年 4 月 15 日  星期五 晴天

      灰灰灰/∼\        

測左2日驗喇...好唔掂囉/口\
中文差D做唔哂,,,,閱讀理解有D亂黎=口=''
MAths就真係做唔哂...仲有好多係撞o既!!*
(((成世人第1次做唔哂份卷呀..>^<)))
科學又唔識計咩電功率呀...電費=∼=''

我依家望佢地pass咋...
仲有之後果3科要追番喇../∼\

上次考第3..今次唔知會跌成點...
好Hurt呀*

2005-04-15 11:25 PM   [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

  

◆(((!||2005 年 4 月 9 日  星期六 晴天

      溫書喇!!*        

今日開始溫書..
我要奸爸爹!!!*>v<

2005-04-09 11:25 AM   [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

  

◆(((!||2005 年 4 月 8 日  星期五 晴天

      HAPPY*        

今日番到SCHOOL狂睇水滸傳>口<煩

開頭DAY5早會..
我地班2A人上去講咩夜鶯D野..又講BOOK REPORT*
其間有個女仔睇到暈左-口-哇哇哇*
我睇得好開心XD 4圍都冇哂人~~好舒服XD

社會交PROJECT喇..
個個都成60幾版!!我連佢地1半都冇呀..!*>口<
唉..節哀順變啦..*輸硬XD

家政好好玩呀>v<整石頭餅!!
HAAA...我地組猜包剪鎚睇下邊個"初"粉..
我WIN左..唔駛!!HAA
又係JOWELL做囉...XDD
我地加得太多雞蛋...搞到1舊野!!
不過整出黎又幾靚喎>v<香爆!
落堂即落CaNTEEN同詩1齊食~~
我又請奶媽食咁囉..HAA*
我1路食1路噴XDDD``笑死我

MATHS堂呀李SIR傻左呀!!=口=
狂寫D會考題目比我地睇..
叫我地試下答!
我都唔知佢畫咩...點答```
完全唔明佢UP咩..不過照抄XD
李SIR可能想返老還童去會考呀HAA

LUNCH**
又睇水X傳~~跟住玩下咁~~
好HAPPY呢*!!

中文堂做水滸傳喇=口=
MC題OK識啦...!!*
PHY佢地做果個話劇爆正..
好得意呀..!!*又好笑!!**我鐘意!*

放學同衰LAI丹0+CA去買信封信紙..
搵到第3間先買到~~!!*
買左兩個XDD*
與丹0齊齊送完佢地就番HOME了*

番到黎咪寫信囉..
原來都幾花TIME架啵!!*XDD
不過又好開心...HAA*

我聽日溫書啦!!決心喇!!唔開電腦!!
見到我聽日ON就打死我啦!!XD>v<

 

2005-04-08 07:46 PM   [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]