| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| ◆(((!||2005 年 4 月 19 日 星期二 |
 | |
|
測完驗-元朗半天遊*
|
|
測完驗..緊係去玩啦=v=* RiGht.!!??
所以就同衰LAi+caca+丹0去左元朗=0=好遠XDD``
FirSt...去左咩紅樹林餐廳食早餐*
叫左火腿腸仔煎雙蛋xDD =w=好好味w0r*
跟住佢地玩電話..影相咁囉..
個個都咁有米...好自卑囉T∼T
跟住去買飛睇戲...
睇咩"湊仔型警"喎..XDD``爆笑
好似冇咩人睇咁o既=v=''
我地撐到去12:30就入場LU*
((期間o係度傾游水堂D野..=w=))
個戲院都OK細下...同個熒幕距離好近=0=
開場果時勁多廢話XD
套戲都幾好笑丫!!*仲有好多不良場面=v=+
我同丹0都笑得好開心=0=
但caca同衰Lai話聽唔到??@口@''
睇完之後丹0話要番去..
我同衰Lai就繼續留o係度...*
caca帶我地去咩千色廣場睇野買野..
真係勁多野睇喎>3<
見到TSUSABA翼的漫畫=口=豪華版的!!
好想買..!!不過$70...帶唔夠$$...T^T
入面有野送添架..好正w0r...算啦!漫畫節去買!XD
行完之後就去影貼紙相..
影得爆失敗=皿=''''''!!*嬲
scan得唔係幾好...=∼='''''s0 chEap...
知唔知邊個係我??XDD``
好樣衰..好白痴果個呢=v=~~haaa

影完好晏喇..就番Home喇..**
本來番到黎諗住訓..不過都係夜晚先啦...haa*
|
|
2005-04-19 07:30 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
測哂驗*
|
|
今日終於測哂驗喇**
OF cOZ 好開心啦>v<
琴日英文同中史-口-
英文都好亂黎下XD 個proof reading呢...=∼='' 4個剔..錯硬!*
中史..寫到我手抽筋=^=''''''
今日就ONly社會..
溫得唔熟...勁多都係作o既=口=死唔死XDD*
算啦..作都會有分.....掛?!=v=
真係無話可說喇...
希望聽日派卷會有好成績啦..
唔係我就慘喇**
|
|
2005-04-19 05:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| ◆(((!||2005 年 4 月 15 日 星期五 |
 | |
|
灰灰灰/∼\
|
|
測左2日驗喇...好唔掂囉/口\
中文差D做唔哂,,,,閱讀理解有D亂黎=口=''
MAths就真係做唔哂...仲有好多係撞o既!!*
(((成世人第1次做唔哂份卷呀..>^<)))
科學又唔識計咩電功率呀...電費=∼=''
我依家望佢地pass咋...
仲有之後果3科要追番喇../∼\
上次考第3..今次唔知會跌成點...
好Hurt呀*
|
|
2005-04-15 11:25 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| ◆(((!||2005 年 4 月 9 日 星期六 |
 | |
|
溫書喇!!*
|
|
今日開始溫書..
我要奸爸爹!!!*>v<
|
|
2005-04-09 11:25 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| ◆(((!||2005 年 4 月 8 日 星期五 |
 | |
|
HAPPY*
|
|
今日番到SCHOOL狂睇水滸傳>口<煩
開頭DAY5早會..
我地班2A人上去講咩夜鶯D野..又講BOOK REPORT*
其間有個女仔睇到暈左-口-哇哇哇*
我睇得好開心XD 4圍都冇哂人~~好舒服XD
社會交PROJECT喇..
個個都成60幾版!!我連佢地1半都冇呀..!*>口<
唉..節哀順變啦..*輸硬XD
家政好好玩呀>v<整石頭餅!!
HAAA...我地組猜包剪鎚睇下邊個"初"粉..
我WIN左..唔駛!!HAA
又係JOWELL做囉...XDD
我地加得太多雞蛋...搞到1舊野!!
不過整出黎又幾靚喎>v<香爆!
落堂即落CaNTEEN同詩1齊食~~
我又請奶媽食咁囉..HAA*
我1路食1路噴XDDD``笑死我
MATHS堂呀李SIR傻左呀!!=口=
狂寫D會考題目比我地睇..
叫我地試下答!
我都唔知佢畫咩...點答```
完全唔明佢UP咩..不過照抄XD
李SIR可能想返老還童去會考呀HAA
LUNCH**
又睇水X傳~~跟住玩下咁~~
好HAPPY呢*!!
中文堂做水滸傳喇=口=
MC題OK識啦...!!*
PHY佢地做果個話劇爆正..
好得意呀..!!*又好笑!!**我鐘意!*
放學同衰LAI丹0+CA去買信封信紙..
搵到第3間先買到~~!!*
買左兩個XDD*
與丹0齊齊送完佢地就番HOME了*
番到黎咪寫信囉..
原來都幾花TIME架啵!!*XDD
不過又好開心...HAA*
我聽日溫書啦!!決心喇!!唔開電腦!!
見到我聽日ON就打死我啦!!XD>v<
|
|
2005-04-08 07:46 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | »
|