| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| ◆(((!||2005 年 3 月 26 日 星期六 |
 | |
|
好無奈=v=''
|
|
今朝睇左<哈爾移動城堡> =v= 響屋企睇..xd 犯法!*
睇到我勁無奈..1頭冒水=w=
都唔知佢講咩o既...HAAA....!!下面幅圖好爆笑>3<哈爾

還有=v= 他好帥喇~~~~~~~~~~~

呢團火我都好鐘意=v=XDD

|
|
2005-03-26 05:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| ◆(((!||2005 年 3 月 25 日 星期五 |
 | |
|
比心機LA...*!!
|
|

放埋假就差唔多測驗喇..>口<''
唔努力就唔得喇..XDD
我要好似上面個EDO咁...刨書>W<HAA
希望有人像ARU..在背後支持我吧>^<''
|
|
2005-03-25 07:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
=W=放假!
|
|
蛋蛋假開始LU...*
可以訓晏D喇..哈哈=V=
但又要溫書做功課...煩!!
我唔可以再玩咁多電腦喇..努力讀書>3<''
|
|
2005-03-25 06:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
|