monichinggg
暱稱: 衰晴!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
FISHING`!
-0-'國慶`
慶祝CA'S生日
UNHAPPY T^T
/口\'woo
文章分類
全部 (133)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 133
留言總數: 109
今日人氣: 0
累積人氣: 3655
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  

◆(((!||2005 年 7 月 11 日  星期一 晴天

      頒獎禮*        

>v<今日好早起左身...哈
陪媽媽去左買送<<<勁乖呀XD`
唉..突然梳唔到陰=口=搞到要分界!嘔呀*
遲D又去cut hair先...紮辮好煩!

1點左右啦...衰麗打黎....
話1齊去買禮物比傻FONGGGGG..
我地就去左友愛文具...
點知果度冇優柔貓o既野w0r..>0<'
所以揀左好耐都揀唔到...
最後買左條電話繩*巨蟹座!=w=
仲見到嵐嵐添XDDD`

買完就番學喇...!]]=
去左睇名次先...
第5呀>0<同上年一樣..'
不過都比我想像中好喇!
科目都幾好..中史第1>w<
IT跌左啦..T_____T
但我發覺...葉sir果組比分比得高d...
陳浚咁勁都係第6咋!
真係丫=3=我地組入到頭10的得幾個.."無奈

睇完番上去喇..
派左D野之後..我勁無奈+勁激氣=0='
跟住同zita+iris傾計..好耐先上得HALL..*
同caca坐...掉位都冇人理o既...
thennn就拍手拍手再拍手囉....''
曦曦勁啦...最佳女運動員
咁就$600書券喇..唔駛休啦你=w=+
MISS CHAN2 教左20年喇>w<全場拍爛手掌呀XD

完左之後..去交回條比彭小姐...
原來唔駛搵人都可以掉班o既=0=''
算啦..掉到就得喇!!!YEAH*

番home...聽日又唔駛番學喇....悶*
諗住同雞屎報D義工團..暑假果時...
日文班又報唔成喇/∼\`唉
我要個暑假過得勁充實!!!!*

2005-07-11 05:32 PM   [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

  

◆(((!||2005 年 7 月 9 日  星期六 晴天

      悲爆``        

今朝...丹0+DARYL打黎..
話落雨..唔知去唔去跑好...
(果時我仲未起身XD)
不過個地下濕都跑唔到架啦...
好易跌低家嘛-口-
而且琴日玩到成身散哂..
我發覺自己成身都好痛=3='
所以冇去喇..唉*

依家又鬼死咁好天...真係耍我地o既!!
算..遲D先去囉!!>0<哼``

今集加旋好慘>0<
<<<里露拉特死了Q口Q'
真係好傷心....呢隻"貓"好得意....!

6點有小Q睇..哦呵呵=W=`

2005-07-09 12:56 PM   [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

  

◆(((!||2005 年 7 月 8 日  星期五 雨天

      happy DAY*3*        

今日好開心*XD 綜藝表演日..!

早左番去...因為比曦曦迫o既..=w=+
不過因為天雨關係..都係遲左DD..
落去拎賣書張紙..點知未開門..
渾吉完1輪就上番去喇..``

THENNN..上HALLL睇SHOW..!*
同CACA坐..隔離有DARYL..丹0..晴2
我地玩到傻左...之後覺得無聊又冇玩喇..
開頭就DRAMA..講咩追星...唔係太好睇..
不過D演員做得幾搞野XDD
之後就CHOIR..管樂..好好聽*3*由其係長笛!HA..
D音樂實在太過好聽喇..好似催眠曲咁引我訓覺XD
彈琴果陣真係笑死我地..!
後面有隻腳..佢識得隨住音樂o既旋律而郁動..''
原來係校工隻腳..XD 佢郁郁下仲整甩左隻鞋XD
小息..又同曦曦落去..終於拎到張紙LU...*
THENNN..又上番HALL..今次衰麗o係我隔離>3<
又黎多個DRAMA..今次呢個好睇+好笑DD`
講師生同性戀w0r...我唔多受=口='
跟住就大合奏...好好聽YA!!
THENNN...完了*

落去賣書*
本身有D賣60...之後曦2話太貴..
算啦..轉番50 =口=' 寫完就交左..

到左1點..開始班會活動LU...
首先係我期待以久o既大食會*3*
食左勁多雞翼XDXD 好好食....!!冇哂布丁``T_T
之後就玩尋寶,,,,好正`
我地6個人分頭行事....我同caca....
開頭即刻落左地下個報紙架-口-
番上去..發覺其他冇哂-w- SO..BAD..
行到死下死下咁...都搵唔到喇!
同佢地會合..再睇下有咩未搵到...
個420...我地諗到係DT室架!!但去到又冇左喇!!
真係......想死......-w-
上番班房..話我地遲到...要扣1張=口=搞錯!
不過...扣左1張之後...我地都係以1分贏左...
有筒薯片..幾好幾好...>w<(有得食緊好!)
跑渾成間學校..真係死咁滯...''成身都出哂汗>口<'
然後玩踩氣球...個個女仔都話著裙唔想玩...
但我覺得好好玩>w<所以出去玩了XD..caca都係!
玩到好興奮..驚到我...caca好快輸左!?-口-
我就遲DDD...比黎民踩斷左條橡根!
明明踩波...依家踩我條橡根-口-''
所以...我輸左之後...同caca夾攻佢 .\ /.
雖然我地應該係唔玩得架喇..不過唔踩番佢唔得!好嬲XD
最尾...踩到-w-...激到佢丫XDDD`
玩到好激..YEAH*W*
之後要抖下啦....玩集體遊戲....
我地1路玩開口中...邊個輸左冇得食薯片=口=我成日輸`
NEXT..就捉棋..
我冇寫名=口=搞到冇得玩..(唔記得左呀!)
呆睇人地玩....冇癮呀!!
同衰屎畫黑板...畫左好多好笑野!
等D人玩完之後..我地坐埋去玩XDD`
CACA唔舒服..去左訓覺/∼\
去到5點左右...就散喇!!原來玩左咁耐-V-

 panda仔  消防仔
最後..同caca去友愛買panda仔>W<
佢買左消防仔...* 好得意呀!
$15...都抵啦!!唔錯唔錯...YAA*3*
陪佢買埋生果就走LU...!

聽日約左同丹0去跑步XDDD`減肥開始=w=+

2005-07-08 09:07 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

  

◆(((!||2005 年 7 月 7 日  星期四 晴天

      鋼鍊的不死就算XD        

是長版呢..
E神o係尾果段傻左XD

2005-07-07 01:01 AM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

  

◆(((!||2005 年 7 月 6 日  星期三 晴天

      好玩好玩XD        

隨便列出你認識的二十位朋友︰

1. 曦曦
2. 衰麗
3. CACA
4. 丹0
5. 晴晴
6.HOWIE
7. 阿屎
8. HEIMAN
9. 小銘銘
10. 小怡怡
11. 傻芳
12. 虫子
13. 澄
14. 笨shuN
15. 疾風
16. 小BUBBLE
17. 批姐
18. YOYO*
19. 魚蛋
20. KATHY!

[8號同邊個拍緊拖?] 燈龍同曾家XD
[9號係男仔定係女仔?] 美女XD
[如果16號同12號一齊,會唔會好正?] 唔正...唔准搞我爹爹XD
[18號同5號呢?]都唔識o既=3='
[17號讀緊乜?] 做緊野喇(?)
[你同12號最後一次傾計係幾時?] 下午XD
[6號最鍾意邊隊 band?] 唔知呢=3='
[1號有冇兄弟姐妹?] 有!大罷...XD
[你會唔會溝3號?] 唔會..已經係我架喇>3<XD
[咁7號呢?] 不要...佢好壞XD
[16號係咪獨身?] 係=W=+
[15號姓乜?] 姓疾囉=0=
[10號叫乜名?] SMALL YI YI ..XD
[4號最鍾意做乜?] 睇長到嘔o既書XD
[13號吸引嗎?] OF COZ..!我MAMA喎>3<
[14號同19號會夾嗎?] =3=唔會!
[20號讀緊邊間學校?] LCK...*
[隨便講 d 11號既野俾我知?]佢傻o既XD
[1號呢?] 奶媽黎o既..有好多奶...@ 3@
[3號呢?] FIONA超級FAN屎..好鐘意消防仔XD
[你試過對15號有 feel 嗎?] 沒有..>W<
[9號住邊?] 好似荃灣XD
[4號最鍾意乜色?]紫掛XD>0<
[5號同6號係咪好朋友?] YAYA!!
[7號鍾意20號嗎?] DON'T BE SILLY .\ /.
[8號同19號呢?] 唔識架!!!=0=
[你點識2號?] ICQ哦XD
[10號有冇寵物?] 沒有吧(???)
[17號係咪有史以黎最性感既人?]係呀*V*

又玩完了XDDDD`好有趣XDDDDD`

2005-07-06 11:56 PM   [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]