| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| ◆(((!||2005 年 7 月 24 日 星期日 |
 | |
|
書展*BOOK FAIR*
|
|
今日去書展>W<`
晨咁早就醒左...(唔駛用鬧鐘都係第1次..YA)
其實我唔係太鐘意書展...
漫節好DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD*>0<
成3個HALL呀..行到我死死下''!
行左起碼6粒鐘!又TIRED又HUNGRY/______\'
最弊就係..果度D野都唔o岩我o既...
全部都係----長到嘔o既書!!*XD
好似走馬看花咁..完全冇興趣''
不過算啦...因為我都有收穫嘛/\V/\'
以下是,,買了的東西@3@'
-《達文西密碼》[``阿哥的]
-《超凡學生3班長消失》[好睇呀..1,2都有了XD]
- 倪震的1本不明書籍=3= [阿媽話要拎簽名..才勉強買的']
-《D.N.ANGEL》x 3 [餘下的3期終於買了T口T']
-《蠟筆小新》x 2 [每年必買的漫畫之1..XDXD]
-《TSUBASA翼》 x 10 [開心開心*3*好滿足XD`]
每次去到東立都覺得好興奮 =v='
$100 5本實在太棒了!!!
雖然TSUBASA唔同價錢...
但$220 有哂10本...我唔買唔得喇!!XD`
(個人話:漫畫節會貴D..所以先買喇=0=')
而且..東立每年做的袋都好靚*V*
今年有布袋呢....!>W<
所以----我超愛東立呢``
連中史EXAM都寫了東立黨='= (是東林黨吧'`汗)
漫節再去掃貨吧XDDDDD`
但可能會買少D...想買的都買哂喇!
PS.(D.N.ANGEL睇哂喇...但唔太明...要睇多次='= )
(TSUBASA睇完第1期>v< 有排我睇喇.......`)
漫節漫節...好想帶CAMERA影COSPLAY呀*0*
|
|
2005-07-25 07:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
| ◆(((!||2005 年 7 月 20 日 星期三 |
 | |
|
/__________\
|
|
今日又番話劇班...早左好多番去呀-0-'
要我地練高低音呀..重音呀..
THENN又做下話劇..
叫我地自己寫劇本=0=?
唔識寫呀...死喇!*
完左之後...去搵曦曦同衰麗*
屯市有小方方同THERESA >v<
好想見佢地呀XDD`
點知曦*話佢地就走..嚇到我>0<'
跑過去..好彩都見到>v<
小方方著西裝呀!!太有型喇!!`
THERESA都好靚女...哈哈
TO 曦曦+衰麗
SO SORRY 架今日...
你地令我諗起某AB..
佢地之前又係咁對我!
我好好好唔開心囉!
好憎3個人1齊架....
成日都好似我比人扔低咁.../_______\`
不過..我知你地唔同佢地o既...
或者你地係同我玩..
我冇野架喇...唔關你地事o既...
我冇嬲你地...只係唔開心...
希望你地原諒我啦..>0<'
|
|
2005-07-20 11:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| ◆(((!||2005 年 7 月 19 日 星期二 |
 | |
|
XDDDD`
|
|
今日如常番學校上英文話劇班=333='
呢堂好玩過琴日果堂喇!*
開頭做D小話劇XD..好搞野..
WHERE HAVE YOU BEEN!? >> TOILET ^_______^
跟住又係做話劇喇...分左去1組...冇野講o既`
=________________= ''臨場執生了`!
算啦...好快完o既姐呢個班...
唔好叫我地o係開學第1日做話劇比人睇啦...
我會做得好差的@3@`唉!]]
看DI GI CHARAT...有集淨講布子*3*
布子好可愛呀...好喜歡佢XDD`
表弟生日呢=33=生日快樂YA*!!!
|
|
2005-07-19 06:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| ◆(((!||2005 年 7 月 18 日 星期一 |
 | |
|
=-=
|
|
|
|
今日唔知做咩=0='
響左成2次警鐘..``'(又汗) |
|
|
2005-07-18 09:31 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
無聊@^@`
|
|
今日要開始又要番學喇*!
因為要上果DD英文班 =______________='
不過唔番學都冇咩野做架喇..當玩下囉!,,*
9點幾起左身..
睇左1陣GUNDAM SEED..-0-'重播嗎`'
其實我對呢D有機械的動畫冇咩興趣[汗`]
但好愛HARO....*V*XDDDDD`
之後同阿媽去吃早餐..就番學了!
番到去..好多人-0-' 但個MISS JO(外籍老師Q^Q)遲到!
搞到等左好耐.....(5分鐘左右啦XD`)
入到去..同丹0坐...THENN玩D勁無聊o既"GAMES"*
又叫人做MIME喎....無奈到爆!!
原來呢個班係如此無聊的-早知唔參加好過喇..
我又冇做劇天份o既...比我做後台咩!?
仲要捱埋果9堂.......Q^Q嗚嗚`-
THENN落堂..番HOME吃完LUN LUN又番學喇..
有另1個英文班*/\* 2PM-4PM`
1:45 去兆麟輕鐵站等曦2*......1齊番`
今次好D...呢個老師會講中文=v='
開頭做份EXERCISE...好難做...真係唔識架Q口Q`
望住平平做得勁快...救我``>0<'
之後自我介紹...話暑假會做D咩...我答,,
I WILL READ A LOT OF COMICS AND ,,
GO TO THE COMICS FESTIVAL!!!!*
呵呵...無奈-0-'`
THENNN教我地PRESENT..PAST..果D ..-0-''
呵呵...好充實=___________=`
(加番-FORGET了XD`)
放學同曦*去M記吃雪糕*V*
我請佢呀!![我都知自己好人架喇XD]
好童真的曦曦1路食1路滴....-0-'XD (我偏要寫`HAA)
跟住逛左陣就歸家喇``'
完喇今天XDDDD`
|
|
2005-07-18 09:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 27 | »
|