| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| ◆(((!||2005 年 6 月 15 日 星期三 |
 | |
|
考試喇!!>0<
|
|
死得..聽日考試w0r..
中文..未溫過..
初初諗住好易溫..點知發覺都好難下=3='
點都好..努力啦!比D信心自己!!
好啦..考試後見>>>>
|
|
2005-06-15 11:11 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| ◆(((!||2005 年 6 月 2 日 星期四 |
 | |
|
/∼\`
|
|
好似n年冇寫過日記咁喇!
根本冇時間寫!!考試都就到喇..../∼\`
我.....要努力>0<`
|
|
2005-06-02 08:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| ◆(((!||2005 年 5 月 29 日 星期日 |
 | |
|
小怡怡生日快樂>w<
|
|

畫的=0= 好樣衰呀!
算了XDD`
小怡怡生日快樂>333333333<
|
|
2005-05-29 05:34 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| ◆(((!||2005 年 5 月 22 日 星期日 |
 | |
|
◇,,//*祝我《生日快樂〉=v=
|
|
生日快樂TO ME >W<!*
今朝早8點起身= =+
雕埋舊野佢..雕到成1點喎=0=``無奈
THENN玩陣電腦..2點幾就出去@W@
去睇星戰呀>V<..同MY FAMILY去!
入到戲院..開場..發覺=口=中文黎o既..
冇字幕...UP中文...
死喇= =+買錯飛..應該買劇院B.. T^T
冇法...唯有聽果D勁難聽的配音啦!
開頭睇到我暈暈地..之後勁緊張= =+
T∼T唉..好悲呀今次呢集..勁多人死了!!
睇完都5點幾喇..去行陣街..
就去食DINE DINE 喇@W@
去左間新開o既「珊瑚堡餐廳」=口=(唔記得左個名)
嗌左個鐵板餐..要8成熟-3-
點知佢...舊扒生到出哂血o既=口=無奈
叫人再叮過囉....
又出到黎..變左10成熟='=勁韌w0r..
下次唔去果度食喇!!咁黑仔o既..!!
之後去買生日禮物=W=+
呀爸買左BGW個袋呀...
好開心好開心!>v<
呀媽呢..就封$100利是比我>w<HAAAA!
番到HOME....開ICQ....
好多MESSAGE彈出黎=v=
好開心好開心>v<XDDDDDDDD`
[完] =口=
|
|
2005-05-22 10:13 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 27 | »
|