monichinggg
暱稱: 衰晴!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
FISHING`!
-0-'國慶`
慶祝CA'S生日
UNHAPPY T^T
/口\'woo
文章分類
全部 (133)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 133
留言總數: 109
今日人氣: 0
累積人氣: 3660
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  

◆(((!||2005 年 7 月 6 日  星期三 晴天

      =W=YA!        

今日成日響度玩MSN...哈哈!

2005-07-06 06:12 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

  

◆(((!||2005 年 7 月 5 日  星期二 晴天

      好眼訓的1天..        

今日8點先出門口>0<唔會好似琴日咁傻架喇!
caca唔見左支塗改液呀!!慘...*
佢今日成日都好灰咁o既.....唉!

中文暑期作業指導...
好好玩呀!!劉咩文老師同我地玩歇後語..猜字果D
可惜我冇咩IQ...好多都唔識!
不過真係好得意呢....))=

英文..TINE2又同我地玩GAMEEE...
不過係好有聊o既GAME...冇咩心機玩=口=

MATHS>>>梁TIM唔理我地XD
o係度玩下野囉..又唔想做功課喇!!

某個小息>>落去交英文班果$200...!
落完之後曦2又叫我陪佢落去交-0-'NEVER MIND*
點知見到尹SIR..原來D人去問分w0r...!
OF COZ唔錯過呢個機會..問埋啦!
佢話我100分...=口=呆哂呀!有冇聽錯!定係我講錯NO.!?
算啦..唔理喇 ='=

之後就去HALL聽簡易記憶學習法..
講果個人係KAREN個阿哥黎架!
有個咁叻o既阿哥真係好呀...
我果個淨係識得同我爭電腦玩=口='
哈...佢教果D無厘頭野真係到依家都記得!
恩師入伍狗耳尿壺珊瑚牌九擦膠
生魚三個八婆細路魚露洗衫XD
 3.141592653589393238462643
↑圓周率(應該係咁XD)
仲有中國皇帝D名..>w<
順治..康熙..雍正..乾隆..嘉慶..道光..咸豐..
同志(?=/\=)..光緒..宣統...
有D唔識打添呀..不過真係記到架!!勁!!
不過我冇咩興趣上果D班XDDDD

聽完放學LU...
同曦2..衰屎..HEIMAN去睇賣書D野...
佢地都話留科學書果D...淨係賣音樂PTH..
我諗住全部賣哂的=口=依家有D動搖...喇

同阿媽過青衣..到夜晚12點幾先番...好眼訓>0<'
唱K小魚仙好好睇XDDDDD`
同表弟打乒乓球..XD係咪減左幾磅呢??

2005-07-06 01:33 PM   [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

  

◆(((!||2005 年 7 月 4 日  星期一 晴天

      唉 ! / . \        

今日番學喇!*開心XD
諗住早D番去見下我班好朋友啦..
7點搭8左右番到...見到「勁多」人o係門口等*
原來8am先開門Q口Q
又冇人番到w0r..呆企左4個字/_\
衰人啦!個個知道唔駛咁早番都唔話我知..搞到我變左傻仔=0='

開頭咩回歸紀念活動=0='
企o係個HALL度...睇「升旗」...唱國歌!
再聽回歸果DD歷史...悶死我喇!
聽完都唔記得哂lu....真悲!
突然..見到MISS WONG扶住HEIMAN過黎喎!
原來HEIMAN暈左>0<'(未至於暈...算係冇哂知覺!)
嚇到我死呀...唔知點算好...Q_Q
最尾老師抱走左佢....慘!
*阿屎比人捉隻鞋=口=' SO POORRR..'

落番去就暑期作業指導/∼\
冇mood做呀..咪睇人做囉...'
間中吹下水...爆悶.....!真係唔知做咩好!

梁TIM睇堂...講左IS分....
好失望囉!88...唉T.T`

放學...班會幹事要留15分鐘W0R!>^<
唉..傾邊個整野食...
傻o既!叫我整野食不如比我去自KILL啦*
我整D野邊度擺得入口架XDD`食到人地中毒啦!
OF COZ我冇負責野食...
咪幫手番HOME睇下有冇飛行棋囉..!印象中有o既!

散會之後就番歸喇!...點知出到學校門口見到笨孫綺*
佢話CHOIR練習2點先開始..自己1個好悶!
所以我就陪佢行到1點喇..>v<`
期間買左本簿+信紙*
遇到好幾個人...又傾下計咁....
好快到1點...同佢SAY BYE之後咪番歸囉!

阿媽以為我放LUNCH...竟然整左野食=0=XD`算
之後又行下街...做下作業...
同曦2講左陣電話...睇下電視...寫下信...
咁就1日喇W0r....' >0< TOO BADDD*

 

2005-07-04 11:45 PM   [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

  

◆(((!||2005 年 7 月 3 日  星期日 晴天

      HAPPY*        

今日10am 起身喇!XD
我要為聽日做好準備XD`
捱左咁多日>v<
聽日終於番學喇!!
好開心好開心...
又可以見到1班好朋友>w<

2005-07-03 10:45 AM   [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

  

◆(((!||2005 年 6 月 29 日  星期三 晴天

      [ 此日誌受密碼保護 ]        


請輸入瀏覽密碼:  

2005-06-29 11:01 PM