| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| ◆(((!||2005 年 7 月 5 日 星期二 |
 | |
|
好眼訓的1天..
|
|
今日8點先出門口>0<唔會好似琴日咁傻架喇!
caca唔見左支塗改液呀!!慘...*
佢今日成日都好灰咁o既.....唉!
中文暑期作業指導...
好好玩呀!!劉咩文老師同我地玩歇後語..猜字果D
可惜我冇咩IQ...好多都唔識!
不過真係好得意呢....))=
英文..TINE2又同我地玩GAMEEE...
不過係好有聊o既GAME...冇咩心機玩=口=
MATHS>>>梁TIM唔理我地XD
o係度玩下野囉..又唔想做功課喇!!
某個小息>>落去交英文班果$200...!
落完之後曦2又叫我陪佢落去交-0-'NEVER MIND*
點知見到尹SIR..原來D人去問分w0r...!
OF COZ唔錯過呢個機會..問埋啦!
佢話我100分...=口=呆哂呀!有冇聽錯!定係我講錯NO.!?
算啦..唔理喇 ='=
之後就去HALL聽簡易記憶學習法..
講果個人係KAREN個阿哥黎架!
有個咁叻o既阿哥真係好呀...
我果個淨係識得同我爭電腦玩=口='
哈...佢教果D無厘頭野真係到依家都記得!
恩師入伍狗耳尿壺珊瑚牌九擦膠
生魚三個八婆細路魚露洗衫XD
3.141592653589393238462643
↑圓周率(應該係咁XD)
仲有中國皇帝D名..>w<
順治..康熙..雍正..乾隆..嘉慶..道光..咸豐..
同志(?=/\=)..光緒..宣統...
有D唔識打添呀..不過真係記到架!!勁!!
不過我冇咩興趣上果D班XDDDD
聽完放學LU...
同曦2..衰屎..HEIMAN去睇賣書D野...
佢地都話留科學書果D...淨係賣音樂PTH..
我諗住全部賣哂的=口=依家有D動搖...喇
同阿媽過青衣..到夜晚12點幾先番...好眼訓>0<'
唱K小魚仙好好睇XDDDDD`
同表弟打乒乓球..XD係咪減左幾磅呢??
|
|
2005-07-06 01:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
| ◆(((!||2005 年 7 月 4 日 星期一 |
 | |
|
唉 ! / . \
|
|
今日番學喇!*開心XD
諗住早D番去見下我班好朋友啦..
7點搭8左右番到...見到「勁多」人o係門口等*
原來8am先開門Q口Q
又冇人番到w0r..呆企左4個字/_\
衰人啦!個個知道唔駛咁早番都唔話我知..搞到我變左傻仔=0='
開頭咩回歸紀念活動=0='
企o係個HALL度...睇「升旗」...唱國歌!
再聽回歸果DD歷史...悶死我喇!
聽完都唔記得哂lu....真悲!
突然..見到MISS WONG扶住HEIMAN過黎喎!
原來HEIMAN暈左>0<'(未至於暈...算係冇哂知覺!)
嚇到我死呀...唔知點算好...Q_Q
最尾老師抱走左佢....慘!
*阿屎比人捉隻鞋=口=' SO POORRR..'
落番去就暑期作業指導/∼\
冇mood做呀..咪睇人做囉...'
間中吹下水...爆悶.....!真係唔知做咩好!
梁TIM睇堂...講左IS分....
好失望囉!88...唉T.T`
放學...班會幹事要留15分鐘W0R!>^<
唉..傾邊個整野食...
傻o既!叫我整野食不如比我去自KILL啦*
我整D野邊度擺得入口架XDD`食到人地中毒啦!
OF COZ我冇負責野食...
咪幫手番HOME睇下有冇飛行棋囉..!印象中有o既!
散會之後就番歸喇!...點知出到學校門口見到笨孫綺*
佢話CHOIR練習2點先開始..自己1個好悶!
所以我就陪佢行到1點喇..>v<`
期間買左本簿+信紙*
遇到好幾個人...又傾下計咁....
好快到1點...同佢SAY BYE之後咪番歸囉!
阿媽以為我放LUNCH...竟然整左野食=0=XD`算
之後又行下街...做下作業...
同曦2講左陣電話...睇下電視...寫下信...
咁就1日喇W0r....' >0< TOO BADDD*
|
|
2005-07-04 11:45 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
| ◆(((!||2005 年 7 月 3 日 星期日 |
 | |
|
HAPPY*
|
|
今日10am 起身喇!XD
我要為聽日做好準備XD`
捱左咁多日>v<
聽日終於番學喇!!
好開心好開心...
又可以見到1班好朋友>w<
|
|
2005-07-03 10:45 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| ◆(((!||2005 年 6 月 29 日 星期三 |
 | |
|
[ 此日誌受密碼保護 ]
|
|
|
|
2005-06-29 11:01 PM |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 27 | »
|