| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| ◆(((!||2005 年 7 月 18 日 星期一 |
 | |
|
*V*FULLMOON!
|
|
FULLMOON*睇到30了XDD`
終於轉左新歌=0='汗爆`
>w<好聽好聽,,,!
``=]]★×``ETERNAL SNOW,,!|]
作詞:myco 作曲:田邊普太郎
編曲:本田優一郎 邊見鑑孝
歌:Changin' My Life
君メ好わズスゲサ ジホゑヘゆ經コソろЮ?
氣持グ 膨ヘモザフゑタろベザ
君ゾ アソ思ゆ氣付ゆサゆペソろЮ?
一度パ言葉ズゾ ウサスゆんジ
雪ソプよズ ギク靜ろズ
降ベ積パベ コゴんサフゑ
Hold me tight アモス思ゆスヘ
誰ろメ好わズスペ氣持グ
知ベギゑ スろゲギプ
I love you 淚止ネヘスゆ
アモスモェヒ 君ソアシ
知ヘォズゆホタ 良ろゲギプ
君メゆコネザ 思ゲサゆペソろЮ?
ギバ息ろ窗ヮьЗ 曇ヘオギ
搖ホペ心 燈エワц⑦Эюザ
今 溶ろウサ フんスゆろЮ?
Hold me tight 折ホペナジ強ゑ
木枯ヘウ 吹雪ズ出會ゲサパ
寒ゑスゆプよズシ
I miss you 君メ思よギヂ
編ノろんソ アソсиьみ
今夜パ一人 抱わウバペプ
永遠ズ降ペ雪ゎやペスヘ
君デシ續ゑアソ思ゆ 隱オペソろЮ?
Hold me tight アモス思ゆスヘ
誰ろメ好わズスペ氣持グ
知ベギゑ スろゲギプ
I love you 胸ズ?ノ上んペ
冬空ズ叫ヂギゆ
今エを君ズ 會ゆギゆプ
----------------------------------------------
kimi o suki ni natte dore kurai tatsu no ka NA?
kimochi fukurande yuku bakari de
kimi wa kono omoi kizuite iru no ka NA?
ichido mo kotoba ni wa shitenai kedo
yuki no you ni tada shizuka ni
furitsumori tsuzukete yuku
Hold me tight konna omoi nara
dare ka o suki ni naru kimochi
shiritaku nakatta yo
I love you namida tomaranai
konnan ja kimi no koto
shirazuni ireba yokatta yo
kimi o itsu made omotte iru no ka NA?
tameiki ga madoGARASU kumoraseta
yureru kokoro tomosu KYANDORU de
ima tokashite yukenai ka NA?
Hold me tight oreru hodo tsuyoku
kogarashi fubuki ni deatte mo
samukunai you ni to
I miss you kimi o omou tabi
amikake no kono MAFURAA
konya mo hitori dakishimeru yo
eien ni furu yuki ga aru nara
kimi e to tsuzuku kono omoi kakuseru no ka NA?
Hold me tight konna omoi nara
dare ka o suki ni naru kimochi
shiritaku nakatta yo
I love you mune ni komiageru
fuyuzora ni sakebitai
ima sugu kimi ni aitai yo
|
|
2005-07-18 06:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
| ◆(((!||2005 年 7 月 14 日 星期四 |
 | |
|
暑假開始-w-
|
|
今日9點幾起身..要番學買舊書=口=
去到10點左右..勁多人喇!!
D書都得番好少...都執到5本XD`
本中史..$20 =口='
好殘呀..冇心機讀喇我..Q___Q
THENN再落去訂書..買冷3..
搞到11:30先走....=0=
見唔到CACA個細妹o既...........'
去元朗睇地板=口=`
|
|
2005-07-14 01:42 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
暑假了Q~Q
|
|
今日係呢個學年最後1日.....
時間過得真係勁快..咁又1年喇喎...
呢1年好似渾渾噩噩咁過左...
下年1定唔可以咁架喇!
講番學校..結業禮喇...!*
原來今日9點先番學..
我以為8:30....跟住8點番到去又呆企半粒鐘T^T
真係MY GOD..通告都唔知去左邊XD`
番到班房得勁少人..咪寫信囉!悶爆*
慢慢見到D人番黎...開始玩喇..
THENNN...夠鐘....聽完宣佈就上去HALL拎獎~
冇得採排呀...' (見 到 阿 媽 o係 遠 處 XDD )
開頭校長同果個歐陽國樑醫生UP左21分鐘09秒野..
真係.....好貴架...要聽青山醫院的醫生講話...抵哂啦!
之後...頒操行...主席實至名歸啦!
再比果個人拎o既話不如殺左我喇 =^=
跟住就N個人抵傑出學生..
我寧願佢唔頒呢個獎囉..又咁多人拎..不如班房搞掂佢算啦`
拎完即走....( 雞屎好慘XDDDD` )
坐左好耐...見到D人拎社會服務團o既獎...
好想參加..做義工呀>/////<
等呀等..散得LU...開心*
落番班房..頒好多獎=口=
我有全級第5同中史科第1名的獎*V* $200書券呀!
仲有英文ERS銀獎..(個個都係XD)
服務獎...乞人憎 =^= 死人頭xyz`!
最後派成績表..都冇咩特別啦..要知o既都知哂..
平均分過80喇..開心* 之前好似未試過(?)
唉...次次都係家政最差..全級85喎=口=
好想快D冇左呢科 /___________\`
最開心o既係..CACA考28..>w<
唔會分開喇!!都話架啦...佢要送大禮比我同衰麗LU*
不過..其實呢個消息已經係1份大禮啦 ^_____________^
大家都入3A喇..Q口Q..唔知邊個跌出去呢...
曦曦差D咋...>3<`嗚
放學之後....同衰麗,,雞屎,,HEIMAN去社區中心睇野..
行左周身汗..好熱呀..!! >0<
好多義工班都滿額喇...剩低果D唔係年齡唔得就係撞期*
再行埋YMCA YWCA 都冇用=口='
最尾同雞屎番去胡小..今日又LAST DAY了*
見到伍SIR同許老師!>w<
仲有好多小學班FD...好多都認得樣唔記得名LU..XD`
死豬BEN呀...笑我冇高到..T^T`
知你勁喇!!依家高人成個頭..咁我都唔想架!T^T`
算啦..好開心呀..嗌下交先係我地o既樂趣嘛XD`
唔比入去呀..慘..話要5:35放學先比地入...
好眼訓..所以都係番HOME喇..
9月1號再番黎啦!!!!!HEEEEEEE*`
好開心..小學真係勁開心...>v<
|
|
2005-07-14 12:33 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 27 | »
|