最近我發覺敏敏好多功課做,,唔知係咪佢就黎升小六辛苦左好多~好開心!!!佢升到一間第2級既學校,,佢呀最近送左件衫俾我,,好開心(你勁舞入面)我都想買點送反俾佢但係佢話唔好送~不過我一定會送不得拒絕~呵呵~我唔想再咁辛苦呀~加油呀老婆~我會係後面支持你嫁啦~=3=加油加油加油加油加油加油加油加油加油加油加油加油加油加油加油加油我好愛你嫁老婆~~~希望各位讀者都感受到我對佢既愛啦