解:如果我地係夢中見面!!
如果能夠我們在夢中見面,,我們會用什麼言語溝通呢?!
我諗會係夢話!!但係我地又點可以係夢中拍拖呢?!
她已經上左大陸,,心裹也放不低...高處未算高..低處未算低!!
俾著你地也是吧!!但係今日汁屋汁到成隻狗咁...'而且又要補習!!不過唔怕...汁屋換來打機
補習換來成績...老婆也想我能夠打機同成績好嫁啦!!咁我就做嫁啦!!
如果有人比較同我熟就知我同老婆最近做咩事
而家仲煩緊!!點做好啊....天......
神啊....救救我吧....
一把年紀啊....