唉∼真係想搵人同我傾下計!!冇計啦∼我終於遇到我曾未遇過既問題∼就係感情問題∼
女仔只能俾男仔哄,,但係各位有冇嘗試諗過男仔會俾邊個哄?!
可能某d男仔會俾女仔哄,,但係我...冇!!所以有好多壓力冇得發洩出黎
正因為我太多壓力!!我既胃痛又開始反反黎!!
難道次次痛又打一支針??
而且身上銀兩平日都已經唔夠用!!
所以我決定暫時離開msn既網友一段時間!!等到壓力冇咩既時候,,大家又會見反我笑容!!
好啦!!講反感情先!!
我最近同阿敏嘈黎!!暑假一次今日又一次!!
其實問題係出於我度!!我認我最近小左理佢!!我....我只係最近多野做左!!
希望大家見諒同埋老婆
sorry!
|