今日係NLW遊藝匯演`我尼D舊生理應番去睇下嘛:]畢竟都幾大是下0______0
不過廢是去囉`1年衰過1年`番去都吾知有咩好睇!?
有D咩好玩ahh!?之前係YY2搞就話好玩D姐`舊年開始CHEAP到係番自己到搞-______________________-搞黎托咩!?
番到去又要見到條8婆`見到佢個樣都黑我憎0,0廢是等陣冇非又黎寸我地.\/.`
唉`冇晒M00D架!?畢左業吾係應該關心母校咩!?1DDDD感覺都冇-,- 冷血人*0* 帥 ^____________$!#
後日就生日嚕@@但,,,,,,,,,,,,,,,,好冇FEEL`自己都冇晒生日果種HAP! FEEL`
冇晒果種M00D`明嘛!?升中後`咩FEEL都冇晒,,點解會甘?!
乜野生日M00D`H0PE都冇`就連新衫我都冇買`生日禮物,,牙媽都未買!?
因為中學忙!?大個左M00D都吾同D!?我諗係拉-________________-
28號都仲要TEST`呢個禮拜都要溫豬<3`好平淡的氣氛,,
好吾慣ahh!*=]我好想搵番小學陣果種M00D!?點解一切都吾同晒!?吾同想D野同以前一樣係甘難!?
我開始明明地點解牙哥視生日甘平淡`生日都照溫書,,同平時既SCH00! DAY一樣甘`
我開始明拉`其實生日只不過係 --------* 食蛋糕 :]甘簡單`
姐係話`你是旦買個CAKE番黎就當生日`甘我1年365日都買既咪姐日日都B`DAY!?
s0平淡了BA!?`這才是我中學滴第111111111個B`DAY 而已:]
往後那555555555次B`DAY,,我可以點過!?
好冇M00D`好冇M00D,,未試過過B`DAY有D甘既M00D-__________________-!:]
仲有222222日炸`提起勁來BA :]`
母校ahh母校`恕我不孝了<3`不過禾真滴冇M00D了-___________________-
M00D子快給我彈出來!!!*: ]
也許真的長大了 :]
一切都變了 :]
幸好還有幾個屎忽在^________________^!*