myloveyi
暱稱: |:★屎 ▪ RuBB!sH
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-09
2012-03-29
2011-10-11
2011-10-10
2011-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 360
留言總數: 1210
今日人氣: 26
累積人氣: 23594
 2008 年 4 月 28 日  星期一


呵`今天是某KA!婆的B`DAY :]

EVERYB0DY HAP! B.DAY T0 HER BA!:]

WH0 !S SHE !? :] --------------大埔滴某癲P0嘛-V-

♥♥正是小妹了♥♥`

今天我知道什麼叫幸福了-3-

28號前`我還在擔心TEST子下冇M00D滴問題,,點知`番到去就冇有怕嚕@@

番到去就見到333333條美女 ;;第一句生日快樂就出至他們仨口中了-V-THz哇<3`

THen上到L0cker就見到樂欣同ESTHER`生日快樂出至他們倆AGA!N`THz s0 mUcH`^__________^

THeN拉`上堂陣都冇乜野-0-肥CHAN佢,,,,,,,,,,,,,,,,,,算BA拉`

很謝謝444444大癲王們;ahh Y0;炸雞;牙嬸;藍cH0W 離;仲之有心意既人拉^_____________^*:]

I !0♥E U All :]Kn0w !? :]`朋友仔才是一切嘛-V-

收到22222份禮物`雖然吾多;;旦很謝謝你們的心意拉`

心意;;我收下了/\/\

之後都上堂上堂上堂甘拉`!UNCH陣 :]我萬歲了!*:]沒想到肥CHAN也在這-0-

本身諗住請444444大癲王食炸嘛 :]點知佢又痴左黎囉-0-搞錯 ;]

比多11111份囉-0-

本身諗住吉野家`THEN就大家樂食 :]今天是我萬歲555555人了/\/\

第一次請人食飯@@呵`了解我其實很好人BA!?`

我好吾好人哇!?    { 好}係唯一答案BA :]

甘呢就食左$$121`比左120`肥CHAN比左1蚊雞`算拉:]

大家刀很HAP!的食了這!UNCH :]`夠我食3日!UNCH了/\/\

不過大家都很開心嘛!`因為甘M00D子先番黎BA:]

生日`原來可以好開心咖@@真系`幾H!GH下/\/\

番到去`歐同學爆粗:]佢爆粗真係好撚死好笑囉-V-

哈哈哈哈`笑屎我了:]真係超GAG滴樣子`

明天 :]!D女籃比賽了 ;;

希望神都賜予我地信心`決心及鬥心`面對對手都不用害怕`

努力地打好這場賽是`求你施恩賜福予我們BA :]

希望神都能聽到我們的話語`施恩賜福加歷比我地BA:]

!D 女籃+油BA!`

 

2008-04-28 06:01 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2008 年 4 月 26 日  星期六


今日係NLW遊藝匯演`我尼D舊生理應番去睇下嘛:]畢竟都幾大是下0______0

不過廢是去囉`1年衰過1年`番去都吾知有咩好睇!?

有D咩好玩ahh!?之前係YY2搞就話好玩D姐`舊年開始CHEAP到係番自己到搞-______________________-搞黎托咩!?

番到去又要見到條8婆`見到佢個樣都黑我憎0,0廢是等陣冇非又黎寸我地.\/.`

唉`冇晒M00D架!?畢左業吾係應該關心母校咩!?1DDDD感覺都冇-,- 冷血人*0* 帥 ^____________$!#

後日就生日嚕@@但,,,,,,,,,,,,,,,,好冇FEEL`自己都冇晒生日果種HAP! FEEL`

冇晒果種M00D`明嘛!?升中後`咩FEEL都冇晒,,點解會甘?!

乜野生日M00D`H0PE都冇`就連新衫我都冇買`生日禮物,,牙媽都未買!?

因為中學忙!?大個左M00D都吾同D!?我諗係拉-________________-

28號都仲要TEST`呢個禮拜都要溫豬<3`好平淡的氣氛,,

好吾慣ahh!*=]我好想搵番小學陣果種M00D!?點解一切都吾同晒!?吾同想D野同以前一樣係甘難!?

我開始明明地點解牙哥視生日甘平淡`生日都照溫書,,同平時既SCH00! DAY一樣甘`

我開始明拉`其實生日只不過係   --------* 食蛋糕  :]甘簡單`

姐係話`你是旦買個CAKE番黎就當生日`甘我1年365日都買既咪姐日日都B`DAY!?

s0平淡了BA!?`這才是我中學滴第111111111個B`DAY 而已:]

往後那555555555次B`DAY,,我可以點過!?

好冇M00D`好冇M00D,,未試過過B`DAY有D甘既M00D-__________________-!:]

仲有222222日炸`提起勁來BA :]`

母校ahh母校`恕我不孝了<3`不過禾真滴冇M00D了-___________________-

M00D子快給我彈出來!!!*: ]

   也許真的長大了 :]

            一切都變了 :]

                       幸好還有幾個屎忽在^________________^!*

2008-04-26 02:17 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2008 年 4 月 25 日  星期五


尋晚做功課做上癮`做到成12點幾先訓*0*!=]`

甘呢`N年冇打過日記嚕@@美女們要留CM嘛._____________.!*=]

Y0`講番今個禮拜先;;禮拜111111111 TEST !s`禮拜22222派!s -____________-!!甘快有得派?!45分哇<3!

不過N甘多人滿分AND高分過我囉-3333333333-

禮拜333333;;;ASS個劇好鬼死好笑0v0`完;;;;}

仲有`禮拜333333果日既班籃輸得勁慘囉-0-男仔ahh`

唉`對果D死人2C打喎-0-111開波都入左成十幾球`s0 SH!T 0,0`

之後就打打打打打打打打`打死佢地咩!?勁拋離我地囉`妖;;;真係睇都好lun火`

D人勁博犯規`仲屈我地犯黎博罰球`超lun賤哇!*=]

你們才是RUBB!sH!*=];;;

唉`輸成27;;5{好似29;;5 T!M架囉!}

仲之就SH!T到冇人有拉-0- 歐同學勁恐怖`打打下勁火DUM 條色帶話吾打`因為DD人勁屈犯規-0-之後黎同學就出場打`頂佢個位`果個人話佢做咩吾同佢講聲`之後佢吾知講左D咩`仲之超火囉*0*成班0晒`真係勁恐怖哇<33`難怪既,,,,,

唉`輸得好慘`下個禮拜女仔就對2B拉`又有小小淆底`

N0 淆底P!z`鬥心鬥W!N佢地BA`+油哇`

下個禮拜11111就老1歲嚕-33333-我既魅力又勁多1111111年嚕@@

朋友們哇;;我愛你滴心意多過禮物`THz哇<3`

期待28號變令女姐姐滴日子^___________^=]`

有個!UNKY DAY BA!`=]

HAP! 是也!*=]

ahh哥你要加油哇<3`

2008-04-25 10:23 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless